Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Echt leuk om te zien 
zelf stap ik niet op een paard zonder cap, maar kom, het is een hele andere discussie

boedjang schreef:nou heel toevallig heb ik net een hoed besteld met een veiligheids cap erin, maar ik vroeg me ook af..... kan dit? maar goed ik rij toch alleen met een touwhalster en bare back pad dus mensen kijken mij toch soms al raar aan? is dit alles? whaha, dan maar voor banketstaaf rijden, lekker belangrijk joh, ik ga m opzetten en met een cap rij je ook voor joker, dat ziet er toch ook niet uit? het gaat om je veiligheid, en met regen heb ik een waxcoat aan, dan lijk ik wel een paulus de bos kabouter, niks van aan trekken wat iemand anders zegt of denkt, leuk gewoon doen die hoed meid!
Niels schreef:Een hoed is afschuwelijk en ik vind het geen gezicht om het op buitenrit te dragen. Ik draag lekker geen cap en alleen op shows hoed.
Chewany schreef:[***] schreef:Een hoed is afschuwelijk en ik vind het geen gezicht om het op buitenrit te dragen. Ik draag lekker geen cap en alleen op shows hoed.
@[***]....... jij kan beter maar niets op zetten want een hoed staat je ook zeker niet dus kan me voorstellen dat je zo een reactie plaatst![]()
![]()
volgens mij moet je eerst aan je eigen veiligheid denken en dan pas hoe je eruit ziet !!!
tuurlijk is het heerlijk om met hoed te rijden en staat zeker niet raar of verkeerd en mensen kijken je eerst wel even aan maar als snel krijg je complimentjes en het is zeker niet afschuwelijk om een hoed te dragen
geef mij maar een cap voor de buitenritjes en de lessen en tijdens de rustige trainingen doe ik wel eens een hoed op
safety first

Niels schreef:![]()
Klopt hoor, zo'n ding staat toch bij bijna iedereen lelijk. Enfin, iig niet mijn smaak
Snap trouwens niet wat er lekker is aan een hoed, kan je veel beter of niks op een pet tegen de zon dragen.
.