Mijn rechterringvinger is 1,5 jaar geleden gebroken geweest en staat nu in een hele akelige stand en gevoel is in die vinger slecht.
Ik rijd sinds die breuk met mijn teugel tussen middelvinger en ringvinger ipv tussen ringvinger en pink.
Dit gaat prima met een dikke "Engelse teugel" van anti slip spul..
Maar een westernteugel is werkelijk een crime.. Ik heb geen grip daarop met die vingers.. en het doet echt pijn, soort van kramp in mijn hand, krijg ik ervan.
Tijdens trainingen rijd ik gewoon met mijn dikke Engelse teugels.. maar op wedstrijd openbaart het probleem zich weer..

Vroeg me daarom af of er ook dikke westernteugels zijn met een soort van anti slip, dus niet met het gladde leder?
Ik heb al wat rondgezocht en rondgevraagd, maar niemand kan me er antwoord op geven.
Misschien weet hier iemand of die bestaan?

) en zijn in diverse vormen en kleuren te krijgen. Maar die moet je dan weer met slobberstraps aan je bit vastmaken, maar er zijn ook paardenharen teugels (Yorel@bokt heeft een paar mooie van Jose Ortiz te koop)
Nou, ik rijd al mijn gehele carriere met mijn westernteugels op de Engelse manier 
Ga er eens voor mailen en kijken wat zij kunnen doen