Welke beenbescherming?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Welke beenbescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 20:26

Hallo allemaal,

Misschien is dit een niet zo'n passende vraag, maar vandaag zat iemand anders eens op mijn merrie
en ze liet haar achterwaarts gaan. Nu bij de eerste pas achterwaarts stond ze gewoon op haar achterbeen,
nu weet ik niet of ze dit ook doet als ik erop zit - of op een ander moment. Maar voor de zekerheid zou ik hiervoor
beenbescherming willen aanschaffen. Gewoon puur uit voorzorg (klinkt misschien wat overdreven), haar achterbenen
zijn aardig gevoelig want daar heeft ze al heel wat mee te voorduren gehad.
Dus misschien is het wel slim om ze aan te schaffen.

Nu vroeg ik mij of wat het slimste is.
En eigenlijk ook wat het beste is voor mijn portomonee.

Moet ik van die drie in een bescherming kopen (zoja welke raden jullie mij aan)
Of gewoon losse bellboots (kan dat ook achter?)

Zou fijn zijn als jullie me wat tips kunnen geven, dan ga ik verder rondkijken.
En excuses voor het verspillen van uw tijd x'D

Groetjes,
Denise.

HumbleTalent
Berichten: 1263
Geregistreerd: 03-10-08

Re: Welke beenbescherming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 22:02

Ligt eraan waar op het achterbeen ze ging staan natuurlijk.
Het lijkt me niet dat ze echt op het pijpbeen ging staan, want dan zou ze hoogstens aantikken en dat doet ze waarschijnlijk maar 1 keer.. Logischer zou zijn dat ze op de hoef of kroonrand stapt.. in dat laatste geval zou je bellboots kunnen overwegen. Zie geen reden waarom ze niet achter om zouden kunnen. Ze hebben daar alleen weinig meerwaarde behalve bij de back up..

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-10 21:08

HumbleTalent schreef:
Ligt eraan waar op het achterbeen ze ging staan natuurlijk.
Het lijkt me niet dat ze echt op het pijpbeen ging staan, want dan zou ze hoogstens aantikken en dat doet ze waarschijnlijk maar 1 keer.. Logischer zou zijn dat ze op de hoef of kroonrand stapt.. in dat laatste geval zou je bellboots kunnen overwegen. Zie geen reden waarom ze niet achter om zouden kunnen. Ze hebben daar alleen weinig meerwaarde behalve bij de back up..


Bedankt voor de uitleg. Ze stond deze keer wel helemaal op haar achterbeen, maar ik ga het in de gaten houden. En anders overwegen om bellboots aan te schaffen.