Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
poiuytreem schreef:oke, bedankt voor je tip.
Ik heb even op de site gekeken van de wow zadels. Ik zie dat ze alleen maar engelse zadels hebben.
Het probleem wat ik nu heb is dat de kussens onder het zadel zo opgevuld zijn dat de drukverdeling
niet goed is, aangezien de kussens onder het zadel niet vlak/breed genoeg zijn . Ik vraag me af in hoeverre dit bij een wow zadel zal zijn. De drukpunten blijven volgens mij
niet erg breed, wat weer bij een westernzadel wel zo is. of zie ik dit verkeerd?
poiuytreem schreef:Mm oke, ik al me eens wat meer in een wow zadel verdiepen.
Ik vond het in de winkel al merkwaardig dat ze zeiden dat westerzadels over het algemeen
passen op elk paard.
poiuytreem schreef:Helaas komt ' western' ook maar moeilijk van dat stigma afIk vond het in de winkel al merkwaardig dat ze zeiden dat westerzadels over het algemeen passen op elk paard.

poiuytreem schreef:Bedankt voor de reactie.
Leuke site, staat veel informatie op. Het soort zadel maakt me niet uit, als het maar goed is.
Boomloos is ook zeker een optie, als dit beter ligt. Boomloos heb je in veel variaties heb ik gezien,
kan je me zeggen waarom deze beter zou zitten?