Trail in Hand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Smoske

Berichten: 922
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: AS

Trail in Hand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 18:56

Persoonlijk vind ik dit een superleuk onderdeel om onbereden paarden al heel wat ervaring te laten opdoen met het wedstrijdgebeuren.

Toch valt het me op dat dit onderdeel weinig wordt uitgeschreven...(buiten de DPHC/APHA dan) zijn er weinig wedstrijden die het opnemen in hun programma.
Waaraan zou dit liggen? Nog te onbekend of gaat men ervanuit dat er te weinig animo voor is?

Het zou toch super zijn als ook bij de WRAN e.a. wedstrijden dit onderdeel erbij kwam denk ik zelf. Hoe denken jullie erover?
Zou het helpen een organisatie voor te stellen om het onderdeel mee in het programma op te nemen als blijkt dat er voldoende interesse voor is?

Alvast bedankt om jullie mening te delen! Haha!

Mac

Berichten: 11651
Geregistreerd: 09-07-01

Re: Trail in Hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:13

Voor zover ik weet is men ermee bezig om het een officieel WRAN onderdeel te maken. Dat is nu nog niet zo, waardoor het heel moeilijk wordt het op WRAN shows uit te schrijven (wordt hoogstens een demonstratie-onderdeel en mag geen deel uit maken van de eigenlijk show). Ik hoop dat het er door komt, want het is idd een superonderdeel voor jonge paarden, maar ook voor paarden die nog geen ervaring hebben of bang zijn en natuurlijk voor mensen die liever aan de hand showen dan onder het zadel!

Smoske

Berichten: 922
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: AS

Re: Trail in Hand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 22:58

Dat zou super zijn als het bij de Wran officieel uitgeschreven zou worden!
Ik kom dan alvast 'over de grens'! Knipoog

RedKing

Berichten: 291
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Trail in Hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:25

Wij hebben dit onderdeel ook uitgeschreven op de beginnerswedstrijd in Hagestein. Naar mijn mening was er wel vraag naar, vandaar dat we het ook hebben uitgeschreven. Maar ik vind het erg jammer dat er zo weinig interesse in is. Dus als er nog ruiters zijn die dit onderdeel graag willen meedoen kunnen zij zich nog inschrijven. OK dan!

Smoske

Berichten: 922
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: AS

Re: Trail in Hand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 15:24

LENASUGAR schreef:
Wij hebben dit onderdeel ook uitgeschreven op de beginnerswedstrijd in Hagestein. Naar mijn mening was er wel vraag naar, vandaar dat we het ook hebben uitgeschreven. Maar ik vind het erg jammer dat er zo weinig interesse in is. Dus als er nog ruiters zijn die dit onderdeel graag willen meedoen kunnen zij zich nog inschrijven. OK dan!


Is wel jammer dat er weinig inschrijvingen zijn voor dit onderdeel op jullie wedstrijd.
Misschien omdat er bij de beginners minder mensen bezig zijn met jonge onbereden paarden?
Veel succes nog en een geslaagde wedstrijddag toegewenst!