heeft iemand de uitslagen van rawhidecup 2006?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schuur_

Berichten: 4903
Geregistreerd: 09-08-05

heeft iemand de uitslagen van rawhidecup 2006?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 21:03

vorige week was er de rawhidecup en ik zou eigenlijk graag weten wie er won bij de reining op zondag bij de pro's. Ik kon helaas niet heel de reeks afkijken dus wie kan het mij zeggen waar ik deze info vind of wie weet het?

groetjes en alvast bedankt
suzanne

storrum

Berichten: 2160
Geregistreerd: 11-01-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: heeft iemand de uitslagen van rawhidecup 2006?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:06

Je kunt hier wel de uitslagen vinden van de andere onderdelen, ook wel interessant, maar dat was je vraag niet....http://www.nsba.be/standing2006.html

De Belgen zijn niet meer zo scheutig met hun show-results - helaas. Ook op de NRHA.BE site staan nog geen resultaten.

Schuur_

Berichten: 4903
Geregistreerd: 09-08-05

Re: heeft iemand de uitslagen van rawhidecup 2006?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 07:27

ok bedankt
ja ik vind het ook balen dat de belgen niet zo graag de uitslagen op internet zetten

Smoske

Berichten: 922
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: AS

Re: heeft iemand de uitslagen van rawhidecup 2006?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 09:03

reininglover schreef:
ok bedankt
ja ik vind het ook balen dat de belgen niet zo graag de uitslagen op internet zetten


Ik erger me daar ook op en het is bij zowat elke verening hetzelfde...
Ik hoorde dat er niet zo veel volk was op de Rawhide (in tegenstelling tot andere jaren) Misschien wel voor de reining maar niet zo voor de andere onderdelen. Klopt dat?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: heeft iemand de uitslagen van rawhidecup 2006?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 10:00

De deelname viel inderdaad wat tegen, de jeugd was goed bezet opzich, de beginners (nsba) ook, maar de AQHA viel wat tegen, maar gelukkig wel genoeg deelname voor punten. De nsba was wel weer goed bezet, dat was wel leuk. Reining zou ik niet weten. De amateur reining was met 14 man bezet, dus dat viel niet tegen.

Smoske

Berichten: 922
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: AS

Re: heeft iemand de uitslagen van rawhidecup 2006?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 10:36

Ik denk tov van een aantal jaren geleden dat de opkomst van de wedstrijdruiters hier in belgiƫ begint tegen te vallen op de wedstrijden....spijtig...Ik denk dat we allemaal naar nederland moeten komen! Haha!