02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:12

Hallo PeppySan,

Ik vond de tekeningen zeer duidelijk (en hieraan schort nog weleens wat op sommige wedstijden). De proeven waren n.m.m. goed te doen en hier en daar een leuke uitdaging. Zo vond ik in de open Trail de achterwaarts-zijwaartshindernis met die balkjes en pionnen tussen die hekjes een hele leuke uitdaging. Ik had deze hindernis nog nooit ergens anders gezien. Het hoefijzerwerpen had ik trouwens ook nog nooit ergens gezien.

De hindernissen zagen er netjes uit en het hek vond ik leuk opgevrolijkt met die zadeltjes. De planten maakte het plaatje helemaal af. Het enige kleine inimini minpuntje was misschien de brug. Was wel leuk dat er ijzertjes op waren geschilderd maar het is niet echt een uitdagende brug. Maar goed, al met al vond ik het er allemaal heel verzorgd uitzien en de proeven goed doordacht OK dan! .


Groetjes,

Bianca

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 20:20

Ik heb dan alleen maar de sms en iht gedaan, maar keurig op papier gezet. was duidelijk en goed te lezen. Errrruuugg geinig die hindernis in de iht waarbij je het paard van achter de lijn bij je weg om die pion moest sturen. Gelukkig werd daar de afstand gecorrigeerd voor het begin anders was het denk ik erg lastig geworden. Bij de brug vond ook ik het jammer dat de leuningen er niet aan zaten, maar ja dat had ik je al verteld.

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 21:15

@ PeppySan, ik vond de trail mooi en duidelijk op papier, de HMS ook, al zou ik zelf ook eens moeten gaan leren lezen ipv alleen plaatjes kijken Bloos Ik had even niet door dat ik door die tonnen heen moest... dat zag ik pas toen we in de line-up stonden Bloos
Dat vond ik toch wel moeilijk door tussen die tonnen door in galop vanuit de volte rechtsom.

Het pleasure parcour viel trouwens ook mee Clown

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 22:00

smax schreef:

Het pleasure parcour viel trouwens ook mee Clown


Die was wel errug lastig om te bedenken en te tekenen Haha!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 15:53

oke, dan wil ik ook nog even, wat vonden jullie van de omroep(behalve dan toen de microfoon uitviel)???? Bloos Haha!
was ik een beetje goed te verstaan, en duidelijk, of moet ik de volgende keer nog beter articuleren.

groetjes van sandra

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:53

verrekijker meenemen om de startnummers te lezen Haha!

woldhoeve

Berichten: 1819
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Foxwolde

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 19:00

Over de omroep? Ik hoorde dat ik op een Ned. Appaloosa Nagelbijten / Gniffelen reed en Wendy op een Quarter Nagelbijten / Gniffelen . Terwijl wij allebei een Am. Appaloosa hadden. Maar goed ik vergeef het je wel weer Clown Haha!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:42

Ja en Elanimo is niet zo moeilijk uit te spreken hoor Clown Haha! Knipoog Cool gewoon El ani mo Tong uitsteken Whoehahahaha San wil volgend jaar niet meer omroepen Duivel Ach gut

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:49

nee, inderdaad, peppy zoekt maar een ander, ook om te organiseren, volgend jaar rijdt ik zelf mee Knipoog
nee, jullie hebben gelijk, maar op mijn papiertje was niet alles te lezen, sommige zinnen waren er niet helemaal op gekomen, en elanimo kan ik alleen als daisy, dus zo vreemd was dat toch niet??
En wat de start nummers betreft, de doorman had een andere startlijst dan die ik had, en dan wordt het een beetje moeilijk hé.
maar jullie konden mij wel goed horen, wat bv de pleasure betreft??

laat me het weten Bloos Bloos
groetjes van sandra

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 22:36

Iedereen die het op z'n geweten heeft dat onze allerbeste omroepster Sandra volgend jaar niet meer durft wordt achter de microfoon gepoot hè!!! Duivel
(moet toch wat dan) Dus pas maar op met wat je zegt/schrijft. Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:15

Ja hoor, ook in de pleasure was alles goed te horen Lachen

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 23:48

smax schreef:
@ PeppySan, ik vond de trail mooi en duidelijk op papier, de HMS ook, al zou ik zelf ook eens moeten gaan leren lezen ipv alleen plaatjes kijken Bloos Ik had even niet door dat ik door die tonnen heen moest... dat zag ik pas toen we in de line-up stonden Bloos
Clown

Inderdaad...het valt steeds vaker op...jullie lezen wel de tekening maar vergeten de tekst te lezen. Jammer want soms ben je al DQ wanneer je de arena binnenkomt. Lezen mensen...eerst de tekst lezen en dan pas de tekening bestuderen in samenhang met de tekst.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 00:03

PeppySan schreef:
Iedereen die het op z'n geweten heeft dat onze allerbeste omroepster Sandra volgend jaar niet meer durft wordt achter de microfoon gepoot hè!!! Duivel
(moet toch wat dan) Dus pas maar op met wat je zegt/schrijft. Knipoog


Whoehahahaha een uitdaging Duivel Duivel Ehmmmmm wat kunnen we schrijven.................. San je knollie is volgend jaar gewoon zo fit dat hij weer aan de bak kan Tong uitsteken Cool
maare zonder gekheid je was goed te verstaan hoor.

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:05

ik heb even een vraag over de winaars foto, ik heb even zitten zoeken maar van de open reining is er geen winaar foto te vinden.
heeft hij die niet op de site gezet? de foto van de wedstrijd zelf vind ik maar zo zo

Josfoto

Berichten: 1762
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Ermelo

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:57

piggeljay schreef:
ik heb even een vraag over de winaars foto, ik heb even zitten zoeken maar van de open reining is er geen winaar foto te vinden.
heeft hij die niet op de site gezet? de foto van de wedstrijd zelf vind ik maar zo zo


Van de reining heb ik weinig bruikbare foto's Huilen Huilen
Met de combinatie van actie in een vrij donkere hal, is het bijna niet haalbaar om mooie foto's te verkrijgen. Huilen

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:56

ik stel voor dat rina volgend jaar de omroep gaat doen Duivel , dan doen sun en ik mee Bloos Haha! Knipoog
Is dat geen goed idee Ja

groetjes van sandra Haha!

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:57

Dan doet Rina denk ik zelf ook weer mee Yosan Haha!

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:38

Of jullie wisselen elkaar af, nee hoor yosan je was luid en duidelijk te verstaan!!!!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:41

Yosan schreef:
ik stel voor dat rina volgend jaar de omroep gaat doen Duivel , dan doen sun en ik mee Bloos Haha! Knipoog
Is dat geen goed idee Ja

groetjes van sandra Haha!


Heeft dan wel 1 voordeel, geen geluidsinstalatie nodig. Ben berucht op dressuurterreinen Duivel Clown
Ach en anders gewoon microfoon draadloos en om je nek, kan je ook vanaf paard omroepen Cool

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 09:41

ha ha ha Haha!
ik zie rina al rijden, terwijl de jury staat te kijken waar ze nu weer is om door te geven wat voor gang hij/zij wil zien. Bloos
En wat smax voorsteld is helemaal zo gek nog niet, toch rina, elkaar afwisselen Knipoog

Nee, het is leuk om te doen, maar je moet constant geconcentreerd zijn, vooral bij de pleasure, maar ik ben altijd bevreest(wat een woord)dat de deelnemers mij niet kunnen verstaan.

Groetjes van sandra

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:53

Yosan schreef:
En wat smax voorsteld is helemaal zo gek nog niet, toch rina, elkaar afwisselen Knipoog

Nee hoor goed voorstel, mag van mij geen probleem. Nou nog toestemming van Peppy Haha!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 14:40

We zullen even een goede screentest ontwikkelen Rina! Duivel
Omroepen met alle mogelijke problemen, van onuitspreekbare paardennamen tot uitvallende microfoons en eindeloos herhalen van sponsoren en dan ook nog vriendelijk blijven en niet de microfoon open laten staan als je wat banketstaaf over iemand zegt Haha!

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:39

moeilijk uitspreekbare mensen namen? hihi ik ben het gewend hoor dat men struikelt over mijn naam, het is ook een draak van een ding.

Linkshandig ene hoefzijzer gooien is moeilijk als je rechtshandig bent!! En dan hem ook nog eens precies over de rand van de ton hangen is helemaal knap, helaas vond de jury dat niet Haha! Gewelidg trailparcour! Super. Ik mistte de extende jog in pleasure ( beg), alhoewel, blizz intrepeteerde de hele jog als extended Bloos grmbl

Ik heb ook al foto`s bestelt van Jos, mooie plaatjes... jammer dat ik niet eerste was Knipoog Maar ik was heeel tevreden met en derde en vierde plek, Blizz zag grote bak en dacht alleen maar HARD! Gelukkig ziet HARD er bij ons toch nog redelijk relaxed uit en gingen andere paarden nóg harder.

Voor herhaling vatbaar!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:00

PeppySan schreef:
We zullen even een goede screentest ontwikkelen Rina! Duivel
Omroepen met alle mogelijke problemen, van onuitspreekbare paardennamen tot uitvallende microfoons en eindeloos herhalen van sponsoren en dan ook nog vriendelijk blijven en niet de microfoon open laten staan als je wat banketstaaf over iemand zegt Haha!


Gezien ik meester ben in onuitspreekbare paardennamen verzinnen Duivel Moet dat geen probleem zijn. Kom maar op met die test van je Clown Haha!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 02-07-2006 WINSCHOTEN North-East Western Contest WRAN-C

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:02

Dat liet ik me geen 2e keer zeggen peppy, gewoon doen, ik help wel mee namen bedenken Haha! Haha!