15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
romsaf
Berichten: 300
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Groningen

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:00

Ik zat dus in groepje 19. Wij vonden idd dat we erg veel verdwaalden, maar achteraf bleek dat erg mee te vallen vergeleken met andere groepjes. We waren alleen hopeloos de kluts kwijt op de crossbaan! Daardoor kregen we zelf het gevoel alsof we alleen aan het dwalen waren, maar gedurende de pauze (heerlijk even in de schaduw) bleek dat de crossbaan een heikel punt was voor meerdere groepjes. Ik begon al zo aan mezelf te twijfelen...Weet dat mijn richtingsgevoel knudde is maar aanwijzingen opvolgen kan ik nog net. We namen ze alleen wel erg letterlijk.

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:04

dito hier hoor wat betreft de crossbaan!

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 09:53

Wij raakten na de lunchpauze finaal de weg kwijt, maar gelukkig kwam dat weer goed (nadat groepje 19 aansluiting bij ons had gevonden *LOL* ). Op de crossbaan ging het eigenlijk vrijwel foutloos, behalve dat we de ingang naar de fietsopdracht voorbijreden omdat we zo intensief aan het kletsen waren. Haha!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:35

pfff ik heb zaterdag niet zo heel veel puntjes kunnen weg geven bij het hoef ijzer gooien en de pion had ik maar op 5 meter gezet.
ook al zet je die er vlak voor, dat ijzer valt toch altijd verkeerd.
Romkabouter had een van de betere gooi technieken. maar zelfs hij had maar 5 puntjes.

onbewust heeeeeel veel bokkers gezien en ik denk dat heel veel bokkers ook niet weten dat ze mij gezien hebben. Haha!
ik hewb een reuze dag gehad, iedereen was vrolijk. leuke paarden, vervelende kalveren Scheve mond en mooi weer. ben zelfs verbrand.

wel was ik eerder weg gegaan omdat ik 's avonds nog iets in heerenveen had. maar dat vond ik wel heel jammer, was graag nog even gebleven.
volgend jaar ben ik er weer, hopelijk scoren dan wat meer mensen puntjes bij mijn aktiviteit. Haha! Haha!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 11:56

Ook ik heb wat foto's gemaakt tijdens de rit.
Afbeelding
peppysan tijdens de lunch Tong uitsteken
Afbeelding
kaart lezen tijdens het rijden
Afbeelding
de fiets waar je heel erg goed op na moest denken Blond
Afbeelding
JB haar hoofd Haha!
Afbeelding
de Koe die gemolken moest worden tijdens de rit.
Afbeelding
tussen JB haar oortjes door.
Afbeelding
Dit is JB in het groot(helemaal)

Ik heb een geweldige dag gehad(nogmaals)
volgend jaar doen wij zeker weer mee.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:04

Peppysan en Yosan... Dan was jij de San die naast ons geparkeerd stond, met het vosje dat uiteindelijk wél de trailer in wilde. Lachen

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:23

ja dat klopt, uiteindelijk ging ze er wel op.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:36

klaske schreef:
pfff ik heb zaterdag niet zo heel veel puntjes kunnen weg geven bij het hoef ijzer gooien en de pion had ik maar op 5 meter gezet.

Wij hadden de palen op twee meter en dan is het al moeilijk Knipoog

Ik vond 5 meter ook wel heel erg ver Knipoog

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 14:15

nou rom, jij gooide als enige een beetje goed, de rest smeet maar wat. maar ik kon ze niet dichterbij zetten, want dan waren de eerste in het nadeel geweest. bovendien vond cath het ook ver genoeg. beetje moeilijkheid in het spel maakt het leuk.
ik vond alle gezichten wel leuk. pfff dit kan ik niet hoor... hahaha

Elected
Berichten: 22
Geregistreerd: 15-07-06

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:16

Mmmmm, moet nog een hoop leren. Had net een stuk getikt en het is kennelijk ergens beland, maar niet daar waar ik wilde....
Nog maar eens in het kort dan.

@Cath, de summertrail vond ik super! Was mijn eerste trail en ik was natuurlijk bloednerveus. Trouwens, je had een me gelukkig goed gematched met Karin! Ik was blij dat ik met haar op pad kon.
@Karin, bedankt voor je tips! Heb veel van je opgestoken. Vond het erg leuk om samen met je op pad te gaan. Gelukkig dat Ret en Lady het goed met elkaar konden vinden. Wat is Ret trouwens een kanjer zeg!

Wij (mijn man en ik) hebben sinds 2,5 maand de overstap gemaakt van het engels naar het western en echt, er gaat een wereld voor ons open. Zoveel meer relaxter rijden en zoveel minder poespas! De mensen zijn veel vriendelijker onder elkaar (tenminste dat ervaren wij tot nu toe) en de paarden zijn zoveel meer rustiger en ontspannender. Door Karin hebben we nu ook kennis aan Bokt.nl.
Tot nu toe moet ik eerlijk toegeven, wisten wij van het bestaan niet eens af. Beiden hebben we ons nu aangemeld. Gregor, mijn man onder blacksmith. Die stond trouwens met de stand van paardenbeeldjes op de trail. (www.trailofpaintedponies.nl )Ideaal voor mij, zo kon hij me af en toe nog wat helpen.

Voor mij was de summertrail dus een 'debuut' en dan eindigen we ook nog in de middenmoot! Erg leuk en vooral erg genoten!
We moeten alleen nog behoorlijk oefenen op het voetballen en het bruggetje, want dat was toch wel een probleem hoor...

Nou eens kijken of het versturen van dit berichtje wel goed gaat, anders zit ik weer voor niks te tikken.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:19

en het is goed gegaan, zowel de trail als het tikken. leuk dat ik ook nog op een paar foto's sta. mag ik die kopieren van die site?

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:27

KLASKE SCHREEF:
en het is goed gegaan, zowel de trail als het tikken. leuk dat ik ook nog op een paar foto's sta. mag ik die kopieren van die site?

als je o.a de foto's van mij bedoeld, ja hoor geen probleem mee.

groetjes van sandra

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:01

@yosan: op die van jou sta ik nou net niet. das wel jammer. heb je niet meer foto's? ik kan me ook maar 1 stel herrinneren wat bij mij foto's maakte. daar sta ik dus ook op.

was wel lekker in het zonnetje liggen. maar zoals het vandaag is zou ik er nu niet willen zitten. pffff

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:05

't waren de foto's van dapperdier. daar zitten er 2 tussen waar ik ook op sta.

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:04

ik wou net gillen dat dta die van mij waren! Ik wist dus niet dat jij dat was.. en praat maar niet over hoefijzergooien! Ik ha dop de wedstrijd van peppysan en co het hoefijzer dus precies op het randje van de ton gegooid Rolleyes moest ook met links daar en dan nog de zenuwen.. Ik heb weinig diepteperceptie..cilindrischeafwijking he...

Maar je mag de foto`s rippen hoor! ( lief dat je vraagt!)Even grote versie aanklikken in mijnalbum en dan opslaan, heb je ze het mooist groot enzo.. Haha!

A Blacksmiths... ik volg de trail al een tijdje en heb ook lekker lang staan kletsen toen gregor in Ee stond tijdens de carmeeting, ik was daar show aan het geven met mijn tinker..
Je opmerking over western is helemala on the button als je het mij vraagt.. De sfeer is tot nog toe echt heel leuk, ook op wedstrijden. Collegiaal enzo toppie!

Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:15

sorry ik had het verkeerd begrepen.
mijn camera had mij een beetje laten zitten, en ik ben soms ook nog eens vergeten dat ik een camera bij me had.
helaas sta jij daar dus niet op.

groetjes van sandra

Signe

Berichten: 5814
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 17:14

Cath_B schreef:
Leuk om al die verslagen te lezen! Ben blij dat iedereen een leuke dag heeft gehad!

Voor de goede orde even de volgorde van de hindernissen:
Hek en zeiltje
Hoefijzer gooien
Voetballen
Fietsparcours
Koe melken
Barrelrace
Slalom en brug
Vogels raden
Doe puzzel

Er waren namelijk een aantal groepjes die een heeeele andere volgorde aangehouden hebben…. Haha!
De route op de crossbaan gaf voor een aantal idd wat problemen, geloof dat er op een gegeven moment, nadat iedereen wel het goede paadje had ontdekt, zelfs een file bij de fietsopdracht stond….
En sommige ruiters raakten direct na de manege al de kluts kwijt en hobbelden voorbij het eerste padje linksaf het bos in…. Dromen

Ach nou ja, uiteindelijk is iedereen weer op de manege terug gekomen, de een met een wat grotere omweg als de ander. Als je maar lol hebt toch!?

De beruchte Tafelberg viel voor iedereen dus erg mee, als je het goede parcours had gereden was het de tweede springbult op het punt waar je de crossbaan op kwam. Oftewel die hoge bult in het parcours voordat je moest gaan voetballen.

@ Mariska: De volgende Summertrail wordt pas volgend jaar weer gegeven, maar je mag natuurlijk altijd een keer langs komen om nog es de crossbaan over te doen…!

@ Dapperdier: leuke foto’s!


goh hadden we in elk geval iets goed! de volgorde van de opdrachten hihi. Mijn mede ruiter vroeg toen we nog niet koud op weg waren of er ook een WINTERTRAIL werd gehouden Haha!

Cath_B

Berichten: 238
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: MrM

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 18:48

@Elected: welkom hier op Bokt, ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad bij ons!
De stand van de painted ponies kwam mooi van pas, hoefden we ook niet lang na te denken over wat we als 'eerste' prijs zouden weggeven. We hebben wel even gwacht met uitzoeken van de ponies totdat de prijswinnaars bekend waren zodat we een zo toepasselijk mogelijke ponie konden uitzoeken en dat is geloof ik wel gelukt!

@Dapperdier: een wintertrail....... brrrrrrrr dat denk ik toch maar niet..... alhoewel, kan natuurlijk wel heel mooi zijn als het gesneeuwd heeft enzo.....warme chocolade met slagroom bij de lunch en na afloop een grote kom met snert..... Haha!

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 18:59

Elected schreef:
Nou eens kijken of het versturen van dit berichtje wel goed gaat, anders zit ik weer voor niks te tikken.

Het staat er, het is je gelukt! *LOL*

Op naar de wintertrail? Moeten we wel meer draven, ruim drie uur stappen (inclusief verkeerd rijden) bij winterse temperaturen is geen pretje. Nagelbijten / Gniffelen

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:52

klaske schreef:
nou rom, jij gooide als enige een beetje goed, de rest smeet maar wat.


En ik dan? Ik heb ook punten gehaald!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:58

Je kan ook maar wat smijten en toch raak gooien Tong uitsteken

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:25

Romkabouter schreef:
Je kan ook maar wat smijten en toch raak gooien Tong uitsteken


Nou zeg! Ik vond dat ik het toch aardig goed deed, in Appelscha ging het helemaal mis dus heb ik maar een andere methode bedacht en die werkt dus beter!

Elected
Berichten: 22
Geregistreerd: 15-07-06

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:57

Karin, het is me inderdaad gelukt! Komt vast door die 'tips' van jou.
Heb je alweer de nodige kilometers gemaakt als training voor je volgende endurance??
Het is bloody hot voor zowel jou als Ret.

Enne, Jannie wat is dan die andere methode?? Kunnen we alvast oefenen voor de volgende trail.

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:28

Elected schreef:
Enne, Jannie wat is dan die andere methode?? Kunnen we alvast oefenen voor de volgende trail.


Dat ga ik natuurlijk niet verklappen......
Maar ik zou zeggen: gewoon gaan oefenen!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Re: 15-07-2006, Marum (Gr.), Summertrail 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:32

Waarom heb ik dit niet eerder gelezen.... het is echt op nog niet eens 3 km afstand van ons!