25 september koeienclinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

25 september koeienclinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-22 19:46

Op 25 september geven wij een koeienclinic op onze locatie in Bantega, Friesland ( vlakbij Lemmer).
Er zijn nog een paar plaatsen vrij.
Je krijgt 1,5 uur les in een groep, kosten zijn 45,- incl gebruik van paddock ( schoon achterlaten!) en een kopje koffie of thee. De clinic vind plaats in een binnenbak. Er is een kantine en een ruime parkeerplaats.

Geschikt voor zowel ervaren als onervaren deelnemers; we werken in alle rust met de koeien; er wordt niet gejaagd! Open voor alle ruiters, ongeacht discipline, en alle rassen.


Afbeelding


Afbeelding

savieralover

Berichten: 1700
Geregistreerd: 23-03-09

Re: 25 september koeienclinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 19:51

Wat gaaf! Doen jullie ook wel eens clinics voor mensen die geen paard meer hebben of hebben jullie daar zelf niet voldoende paarden voor?

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-22 20:22

savieralover schreef:
Wat gaaf! Doen jullie ook wel eens clinics voor mensen die geen paard meer hebben of hebben jullie daar zelf niet voldoende paarden voor?


We hebben geen lespaarden dus zonder paard ben je welkom om te komen kijken; is ook heel leuk! }:0

Wildgirl

Berichten: 11663
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Re: 25 september koeienclinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 20:25

Jullie organiseren dit vaker toch? Heb je iets van een Facebook pagina oid? September is voor mij te vroeg ivm merrie die veulen aan de voet heeft en pas eind september weer in training gaat.

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-22 21:25

Wildgirl schreef:
Jullie organiseren dit vaker toch? Heb je iets van een Facebook pagina oid? September is voor mij te vroeg ivm merrie die veulen aan de voet heeft en pas eind september weer in training gaat.


Je mag me ook jouw email adres sturen; dan zet ik je op de mailinglijst. Dat werkt makkelijker. Ik zet het ook wel op FB ( op diverse pagina's) en op https://www.facebook.com/Westernzadels

Wildgirl

Berichten: 11663
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 21:54

ElCid schreef:
Wildgirl schreef:
Jullie organiseren dit vaker toch? Heb je iets van een Facebook pagina oid? September is voor mij te vroeg ivm merrie die veulen aan de voet heeft en pas eind september weer in training gaat.


Je mag me ook jouw email adres sturen; dan zet ik je op de mailinglijst. Dat werkt makkelijker. Ik zet het ook wel op FB ( op diverse pagina's) en op https://www.facebook.com/Westernzadels


Ik heb je geliked! Dank!

Gitana

Berichten: 2709
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Re: 25 september koeienclinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 22:26

Wat leuk! Ik zou heel graag zonder paard als toeschouwer komen kijken :D

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-22 09:04

Gitana schreef:
Wat leuk! Ik zou heel graag zonder paard als toeschouwer komen kijken :D

Stuur me even een PB.

Autumnn

Berichten: 8039
Geregistreerd: 26-03-10

Re: 25 september koeienclinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 10:08

Super leuk, ik ben “helaas” dan op vakantie. Organiseren jullie dit ook op een andere datum?

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-22 10:28

Autumnn schreef:
Super leuk, ik ben “helaas” dan op vakantie. Organiseren jullie dit ook op een andere datum?


Ja, dat is zeker de bedoeling. Als je me een PB stuurt met jouw email krijg je vanzelf een nieuwe datum.

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Re: 25 september koeienclinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-22 13:29

De clinic is vol; er rijden 2 groepen. Kijkers zijn welkom.

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-22 12:08

Op 26 november en 22 januari zijn er weer koeienclinics. In beide is nog plaats.

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 12:23

Mijn fjord moet nog flink doorgereden worden en ik moet een trailerijbewijs halen maar ik denk dat ik in de toekomst zeker een keer mee laat doen!

Ze is al een beetje gewend aan koeien maar vindt ze ook nog erg vreemd :') ze heeft met koeien in de opfok gestaan.

ElCid

Berichten: 9229
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-22 11:36

Zebrastreep schreef:
Mijn fjord moet nog flink doorgereden worden en ik moet een trailerijbewijs halen maar ik denk dat ik in de toekomst zeker een keer mee laat doen!

Ze is al een beetje gewend aan koeien maar vindt ze ook nog erg vreemd :') ze heeft met koeien in de opfok gestaan.


Stuur me jouw email via PB. Dan zet ik je op de mailinglijst, als je dat wil. We organiseren dit ca. 5 / 6 x per jaar. Misschien vaker als er voldoende vraag is.

Zebrastreep

Berichten: 9755
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 11:37

ElCid schreef:
Zebrastreep schreef:
Mijn fjord moet nog flink doorgereden worden en ik moet een trailerijbewijs halen maar ik denk dat ik in de toekomst zeker een keer mee laat doen!

Ze is al een beetje gewend aan koeien maar vindt ze ook nog erg vreemd :') ze heeft met koeien in de opfok gestaan.


Stuur me jouw email via PB. Dan zet ik je op de mailinglijst, als je dat wil. We organiseren dit ca. 5 / 6 x per jaar. Misschien vaker als er voldoende vraag is.



Ik stuur je even een pb !