Ik doe dit vaak alleen met Lynda.
Maar hoe meer zielen hoe meer vreugd en daarom nodigen we graag wat mensen uit voor een autumn trail with american picknick!
Wat dat is een Amerikaanse picknick?
Dat is een picknick waarbij iedereen iets te eten of drinken voor de ruiters en of paarden meeneemt voor onderweg!
Er zitten geen kosten aan verbonden slechts wat eten waar we samen voor zorgen. (weetje: de Amerikanen noemen dit overigens a Dutch party = een hollands feestje...)
Wanneer? 8)
24 okt. van 14.00u - ong. 17.00u
Waar?
We zullen rijden door de volgende gebieden: De Duurswouderheide en de Bakkeveense bossen.
Startlocatie is de Leidijk Waskemeer.
Vanaf de N381 (tussen Drachten Oosterwolde) is het gelijk bij de afslag Waskemeer. Het gaat om een parkeerplaats/zandpad. staat aangegeven met een P bord met een liggend mannetje erop. en evt. extra uitwijkmogelijkheid de kleine carpoolplaats.
ik heb een kaartje gemaakt op googlemaps scroll rustig rond voor een voorproefje!
http://maps.google.nl/maps/ms?hl=nl&ie= ... 76818&z=14
Ik wil er een mooie rustige buitenrit van maken met stap, wat draf en een klein galopje. alles in overleg met de groep zodat het voor iedereen te doen is!
hier een slideshow van de omgeving! alvast een voorproefje!

Ik zorg voor:
- een mooie route
- een picknickplaats
- zadeltassen om het een en ander in mee te nemen.
(heb je die zelf ook? neem gerust mee)
waar zorg jij voor?
- een paard!
- lekker zittende kleding
- een halster +touw voor op de picknickplaats
- iets te eten of te drinken voor de ruiters en of paarden.
- dat je paard gezond is en op tijd is ingeënt
- evt een extra tas voor je spullen.
- fototoestel?
* Het dragen van een cap wordt streng aanbevolen. Het wel of niet dragen van de cap is voor eigen verantwoording!!!
Wie doet er mee?
Je kan je hier opgeven! noem ook wat je meebrengt zodat de rest dit weet en iets anders kan verzinnen.
via pb krijg je vervolgens een deelname formulier vul deze in en stuur hem op of mail hem terug zodat ik je adresgegevens (e-mail, telefoon bijv.) heb.
Bij 2 of meer deelnemers gaat het al door! ::D
ik dacht aan een maximum van 10 trailers om te parkeren. (Dat wordt al pittig denk ik. Wat parkeerplekken betreft. )
Dus geef je snel op!
(lees: niet regent, want dan smelt ik
) lijkt het me leuk om mee te gaan en ik wil dan wel meenemen: wortels voor de paarden