The Woodland Spring Trophy 25 maart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:26

nee jij hebt mij echt nodig anya, alleen heb je dat zelf nog niet door!!

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:45

Sonja schreef:
Niks niet, daar heb jij geen tijd voor. Jij gaat wandelen met mijn paard


Oke ik ga wandelen met jou paard!! zal dr is ff wat leuke fotos van schieten want jou profiel kan echt niet sonja!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 09:53

Anya schreef:
Sonja schreef:
Niks niet, daar heb jij geen tijd voor. Jij gaat wandelen met mijn paard en bijrijder



I second that
Ik kruip wel naar de uitgang desnoods


Meid ik heb tijd zat om jou op te rapen. Lotte zorgt immers al voor mijn paard en bijrijder, dus dat andere paard dat doet Dick wel even, heb ik m'n handen, nou ja, hand, vrij voor jou
Komt helemaal goed!

Wie doet er nog meer westernriding behalve Bianca en ik?

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 11:22

Als het goed is kunnen we vandaag alle online inschrijvingen binnen halen en kunnen we dus meer vertellen over het aantal deelnemers ed.

Aanstaande donderdag wordt er weer een tijdsplanning op bokt gezet zodat ieder een beetje richtlijn heeft omtrent de te verwachten starttijden.
Spannend!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 12:23

Welnee Missgoldy, jullie planning klopt altijd dus da's helemaal niet spannend

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 12:25

super dat je met een tijdsindeling komt!

westener

Berichten: 96
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Kloosterhaar

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 12:30

Even op het account van René ingebroken, ik moest dit toch echt even kwijt.

De Woodland Spring Trophy wordt dit jaar gespeakerd door de enige echte allereerste:Groom van het jaar

Onderstaand een berichtje van het Endurance Forum. Dat had samen met Equestrian Nomads een groomverkiezing uitgeroepen. Endurance is onze andere rij-hobby en René was nogal druk geweest met het groomen van anderen, dus hebben we hem genomineerd. Dit was het gevolg:

"
uitslag groomverkiezing 2005 is bekend !!!

Rene Zengerink is de beste groom van 2005, Rene van harte gefeliciteerd. thumbs
Rene, we nemen nog contact op om te kijken of je 19 maart aanwezig kunt zijn om je oorkonde en wat extra's op te halen.

Nu moet ik er wel bij vermelden dat de vele inschrijvingen echt allemaal erg goed waren en dat de keuze zeer moeilijk was. We willen alle genomineerde grooms op de 1e KWB een oorkonde overhandigen. Degene die een groom hebben genomineerd moeten dan maar even zorgen dat ze aanwezig zijn (of hun zelf zodat je deze zelf kunt geven.)

Het blijft fantastisch hoe alle grooms zich inzetten voor paard en ruiter.

Hierbij wil ik dan ook alle grooms een grote pluim geven.

Carla"

Gisteravond heeft hij tot z'n grote verbazing de huldiging ondergaan. Hij wist niet eens dat hij genomineerd was, laat staan dat hij verwachtte hem gewonnen te hebben. Hij is speaker op deze wedstrijd, maar hij was gisteravond toch echt even stil. Ik neem aan dat hij zaterdag wel weer bij is gekomen.

Feliciteren is toegestaan!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:23

Ohooooo wat een stiekummerd, hij heeft zaterdag de hele dag naast me gezeten en helemaal niks gezegd!!! DAT maken we zaterdag nog wel even goed met 'm!!!

westener

Berichten: 96
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Kloosterhaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:21

Sonja schreef:
Ohooooo wat een stiekummerd, hij heeft zaterdag de hele dag naast me gezeten en helemaal niks gezegd!!! DAT maken we zaterdag nog wel even goed met 'm!!!



Maar Sonja,

Ik wist het tot gisteravond ook helemaal niet. Dus ook zaterdag niet. Maar je mag het altijd met me goedmaken hoor.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:23

Ik vind het op zich wel een prestatie dat ze jou even helemaal stil gekregen hebben trouwens

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:25

Réne van harte gefeliciteerd!

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:25

hahah ik had dat dus net willen posten over rene
maar ook hier gefeliciteerd

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:22

gefeliciteerd!

Shadowboy

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Oosterwolde {Fr}

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:53

Gefeliciteerd Rene

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:43

Gefeliciteerd
Mijn endurance groom komt ook mee zaterdag dus misschien kunnen ze nog wat ideeen uitwisselen

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 16:30

Helaas heb ik mij en Hollebol moeten terugtrekken voor de wedstrijd. Holly heeft vorige week donderdag waarschijnlijk vastgelegen in haar stal en zichzelf beschadigd aan de binnenkant van haar hak. Op de scan was te zien dat de beschadiging totaan het bot liep, maar gelukkig niet dichbij het gewricht. Daarbij had ze ook nog een bloedvergiftiging opgelopen.

Zaterdag zijn we terug geweest naar de kliniek. De dierenarts was tevreden met de vorderingen maar adviseerde me om aankomende donderdag nog een foto te laten maken om te kijken of alles o.k. is. Het been is weer in het verband gezet (ziet er echt niet uit, het lijkt net een gipspootje). Tot die tijd is het advies: stappen, stappen en nog eens stappen.

Als alles meezit mag ik haar vanaf donderdag weer gaan belasten. Het zou niet fair zijn tegenover Holly om zaterdag een lange trailerreis met haar te maken en een zware wedstrijd te starten. Ik vind het heel jammer, zeker omdat we nou eindelijk eens de Western-Riding zouden starten, maar de gezondheid van mijn Hollebol staat voorop.

Groetjes, en iedereen die wel start een hele fijne wedstrijd toegewenst! We'll be back

Bianca

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 16:45

Joh wat rot. Gelukkig dat het beter gaat. Ik kan me voorstellen dat je niet start. Sterkte!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 18:17

Bianca, beterschap gewenst met Hollie!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:56

Beterschap met Hollie. Ik snap dat je niet start. De gezondheid van je paard staat voorop.

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 20:15

Nogmaals beterschap voor Hollebol.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn maar zulk soort onvoorziene dingen gebeuren jammer genoeg.
Het belangrijkst is dat je paard weer in orde komt .

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 20:35

iedereen zaterdag veel sucses ik kan wegens mij gezondheid helaas niet komen..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 10:13

Mijn deelname met Milena staat ook op losse schroeven. Milena heeft zich maandagavond verstapt of verdraaid en ze loopt niet goed. Ze wordt behandeld maar ik weet niet of ik haar op tijd goed krijg. Ik besluit donderdagavond. In geval van twijfel zal ik absoluut niet rijden.

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 12:59

aaah arme mileen!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 13:08

Lorie, ik hoorde dat jij niet zomaar problemen met je gezondheid hebt, maar dat er ietsje meer aan de hand is. Heel veel sterkte meid!!

Sonja wat jammer. Gelukkig maar een verstapping, maar desondanks heel vervelend. Geef Mileen maar een dikke knuf van mij.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:31

Lotte ook namens ons beterschap gewenst! Dikke hinnik van je 1-na-favoriete Fjord!

@Anya, ik heb nog een beetje hoop voor zaterdag. Ze is gisteren meteen behandeld en vanavond ook weer, verder 3x p dag kort stappen, koud afspuiten, masseren met MSM en inkleien. Meer kunnen we niet doen. Donderdagavond niet goed = niet starten. Jammer maar helaas pindakaas. Er zijn (veel!) ergere dingen...