begin

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

begin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 19:29

Ik had een vraag. Ik zou graag 1x per week met men vp speciaale dingen doen. Dus ik dacht aan zonder zadel rijden en zonder bit. We hebben het 1x gedaan en het beviel ons prima dus we gaan door. nu hadden we ellemaal balken op de grond gelegt en daardoor slalommen en van die dingen. Nu weten jullie nog andere dingen voor te proberen en grond oefeningen mogen ook natuurlijk. Het is gewoon voor de afwisseling.
Alvast bednkt

Morrow_Less

Re: begin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 20:23

iemand

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 08:00

er zijn heel veel mogelijkheden. Je zou een boek over grondoefeningen kunnen kopen en daarmee aan de slag kunnen gaan. Het ligt er maar precies aan wat je wilt en wat je momenteel al met haar doet. Ben je al bezig met NH? Met welke richting? Wat doe je verder met je paard?
Zo is het bv niet echt gangbaar om opeens een paard, zonder voorbereiding, zonder zadel en bit te rijden. Normaal gesproken gaat daar veel grondwerk aan vooraf, maar misschien doe je dat al...
Kortom... zonder meer info zal het moeilijk zijn om je adviezen te geven...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-08 10:15

nee het ging echt fantastisch haar eigenaar stond er versteld van, we hebben lalleen maar gestapt tussen balken en kegells en cavalettis lopen en een heel klein drafje tussendoor
nee ze vind het echt goed op