Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En ik ben al helemaal 'anti' tegen die stallen met tralie's (die stallen met gewoon een muur vind ik dan nog wel 'goed' )
dus dan doe ik de deken op
maar die doe ik er zo snel mogelijk weer af 
Maartje1990 schreef:Ik ben niet hélemaal bezig met NH ik woon imo in kessel (redelijk in de buurt vind ik zelf) maar ik heb wél mijn paarden 24/7 buiten. Heb geen ijzers, heb die wel gehad.. maar nóoit komen er nog ijzers bij mijn paard onder! wel worden ze (ik heb er 2) traditoneel bekapt. Maar ze staan wel 24/7 buiten weliswaar mét inloopstal. Ik vind ook dat paarden op z'n mínst ook 's winters de wei op MOETEN en niet zoals op de meeste stallen dat ze nieteens naar buiten mogenEn ik ben al helemaal 'anti' tegen die stallen met tralie's (die stallen met gewoon een muur vind ik dan nog wel 'goed' )
owh ik heb trouwens wel dekens, máar die doe ik alleen ná het werken op als ze de wei ingaan. Ik ben zelf van mening dat als het bijv vriest oid en ik zet m'n paard dan met een bezwete vacht op de wei dat de vacht dan ook niet z'n isolerende werking heeft. En zeker 's winters zweten ze al óntzettend snel (door de dikke vacht) en eer ik die droog heb.. ben ik een uur aan het stappendus dan doe ik de deken op
maar die doe ik er zo snel mogelijk weer af
ik rijd imo alleen maar buitenritten etc. hoogstens eens een f-proefje op de manege enzo.. soms rijd ik mee in de les.. maar verder.. that's it