Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TurdusMerula schreef:Ik koop een paard om een band mee op te bouwen. Rijden is leuk, maar is een onderdeel van die relatie.
Ik denk dat veel mensen dat 'vergeten', bewust of onbewust.
) deed ik bij hun niet meer dan voeren en regelmatig een vette knuffel. En toch, toen ik van de week na een lange tijd eens op visite was bij die Friezen kwamen ze er gelijk aan. De oudste begon gelijk over me heen te hangen en te murmelen, wat ze anders ook deed. De jongste keek op, herkende me en kwam ook op een drafje aanzetten voor een aai. Prachtig was dat!

en nu
misschien omdat ik toen nog niet reed en er niks vanaf wist

ook ik zie hier een punt van herkenning in. Het is voor mij ontzettend belangrijk dat de band die je met je paard hebt goed is, dat je hem van binnen naar buiten gaat snappen. Paardrijden begint er naast en eindigt ernaast en zodra dat niet goed is, kan je niks beginnen
.
Waratje schreef:maar zelden tot nooit zo'n gevoel van zielverwantschap.
Nou, ik geloof dat ik nu ook wat zweverig wordt....
Ik heb even in je profiel gespiekt, en ze heeft een ontzettend mooi hoofdje 
Mensen die zo'n prachtige band met hun paard hebben, ik heb altijd zoiets, hoe krijg ik dát ooit voor elkaar, wat moet ik doen? Achja, ik denk dat ik veel te veel denk.
djoni schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik van dit sort verhalen altijd een beetje onzeker wordtMensen die zo'n prachtige band met hun paard hebben, ik heb altijd zoiets, hoe krijg ik dát ooit voor elkaar, wat moet ik doen? Achja, ik denk dat ik veel te veel denk.
Anoezzz schreef:anitaolja schreef:Hey Anous, heb jij toevallig bij Ilana in A'dam Noord gereden? (gewerkt) je was toen gek op Soulaika dan ken ik je nog wel....
Yep that's me.......... en met wie heb ik dan het genoegen
, maar misschien zie je mij niet meer voor je het is al lang geleden...
en later zag ik dat jij het bent.......grappig dat je elkaar weer overal tegenkomt....