Ze wil eigenlijk dat ik voor haar sta. Als ik naast haar hoofd sta blijft ze netjes staan.
Als ik naast haar buik/schouders sta voor een (parelli) spelletje, dan gaat ze achteruit lopen om ervoor te zorgen dat ze achter me komt. Ze kruipt niet letterlijk achter me maar schuin, zoals je loopt zeg maar. Ik reageer door zelf ook achteruit te lopen, maar ja dan lopen we dus met zn tweetjes achteruit
Leuk als het de bedoeling is maar dat is het dus niet. Ik heb overigens wel achteruitloop spelletjes met haar gedaan, dus samen naast elkaar achteruit lopen, maar ze weet volgens mij heel goed dat dit anders is. Ze wordt ook onzeker als ik haar toespreek wanneer ze dit doet. Waardoor ik me schuldig ga voelen. Het lijkt door haar onzekere reactie, alsof ze bevestiging zoekt? (ik roep maar wat, heb even geen idee meer)
Ik heb wel al de tip gekregen om zodra zij blijft stilstaan belonen, maar ja dan moet ze wel eerst stil blijven staan.
Hoe kan ik dit oplossen?
) Ook de tip van Kakoo zal ik gaan proberen, misschien moet ik gewoon eens een hele tijd kriebelen voor dat ik wat ga vragen.