Wat vinden naturals hiervan, paardenmishandelaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laurahi

Wat vinden naturals hiervan, paardenmishandelaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 16:24

knooopje

Re: Wat vinden naturals hiervan, paardenmishandelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:28

snap niet helemaal wat hier mee je bedoeling is.
word een beetje een eindeloze discussie zo.
vr groetjes saskia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:33

dubbelpost

zonder het gezien te hebben moeten we zo maar geloven wat er allemaal van waar is...

saffron

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:39

@ laurahi: heb de indruk dat je telkens een topic start om meningen te weten: wat vinden jullie van dit en dit en dit Haha!

Ik heb er geen mening over, want ik was er niet bij.
Maar ik herken me wel in je reactie (in het andere topic) , ik was net hetzelfde "vroegah" toen ik jonger was. Maar het is zooo vermoeiend om me telkens druk te maken in bv. zulke dingen, 't slijt met de jaren een beetje af vrees ik.
Iedereen heeft zulke verhalen en meningen. Daarom vinden bv. naturals het niet nog erger dan dressuurruiters ofzo.
Je krijgt te weinig begrip in je link dus je vraagt hier terug meningen?

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:24

Ik vraag me nou altijd af wat jij onder 'natuurlijk omgaan met paarden' verstaat laurahi. Misschien iets minder met je neus in de KFH boeken and SNAP BACK TO REALITY!!

Ik bedoel het niet vervelend hoor, ik stoor mezelf net zo hard aan dit soort dingen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 00:54

@ Laurahi. Voordat je je mening klaar hebt op grond van dingen die je ziet, heb je weleens gevraagd waarom iemand bijv. een veulen belet om op te staan? Heb jij je weleens verdiept in de methode Imprinting volgens Dr. Miller? Weet jij hoe je een steigerend paard aanpakt? Of is het bij jou allemaal KFH wat de klok slaat, met een beetje dansen in een vierkante picadero en een paard dat je niet bezeert omdat hij je zo vreselijk lief vindt (PENNY) ?

Laat ik je een ding vertellen: er zijn meer wegen die naar Rome leiden, en legio redenen waarom iemand dingen zo doet als hij dat doet. Om dat te kunnen snappen, moet je toch een keer je mond open doen, en vragen stellen. Jij hebt duidelijk je mening al klaar, en vraagt in dit soort topics om bevestiging.

Bestaat de Pennybrigade eigenlijk nog steeds?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 11:56

Topic wordt gesloten omdat het een dubbelpost is.