Groot compliment

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mips

Groot compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 12:35

Ik moet even iets met jullie delen. Ik doe sinds een maand of 3/4 aan parelli. Voor mij werkt het top. De relatie met mijn paardje was niet slecht, maar wordt echt super nu.

Gisteravond was ik met hem aan het spelen toen het flink begon te regenen. Wij samen onder de boom schuilen met de billen naar de wind Haha!. Maar dat regenen ging over in een enorme hoosbui. Ik (zonder jas) vond het wel genoeg geweest en trok een sprintje de bak uit naar het afdak van de stal. Mijn paardje stond me aan te kijken van 'wat doe jij nou'. Wat doet dat geweldige beest. Komt zijwaards en achterwaards naar mij toe (om te voorkomen dat zijn koppie nat wordt). Echt een super groot compliment vond ik het dat hij zo veel moeite (toch wel 30 meter) zijwaards en achterwaards aflegt om bij mij te komen staan.

Ik moest het echt even kwijt!! Haha!

Isjtar

Re: Groot compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:36

Oh wat cool! Haha! Dat laat toch wel zien dat jouw paardje echt wel om jou geeft Haha!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:42

Dat is inderdaad wel een reuze bevestiging dat hij jouw als leider ziet! Paarden kunnen soms echt verrassend uit de hoek komen.

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:46

super!!! Wat een lekker beest Haha! Ik ben ook trots op hem/haar Haha!

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:14

Heerlijk zeg Haha! Wat vreselijk lief Haha!

koetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:16

leuk he!! dat soort dingen zijn zoveel waard!!