Savvy club: wat krijg je daarvoor?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annesneisje

Savvy club: wat krijg je daarvoor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 11:45

Hallo,

Ik ben nu bezig met Parelli en vindt het heel tof (en mijn paard ook heb ik de indruk). Ik ben wel nog maar bezig met level 1.

Ik hoorde ook al van de Savvy club. Zijn er mensen die daar lid van zijn? Ik weet dat je dan extra DVD's krijgt, maar wat staat daar dan bv. op, zijn het extra oefeningen? Of case studies nav bepaalde levels? Waaraan mag ik me dan verwachten?
En ik vernam dat je ook kortingen krijgt? Waarop dan bijvoorbeeld?
Zijn er nog interessante extra's aan verbonden?

Is Savvy club ook voor beginners of beter alleen voor wie al aan Level 2 of 3 bezig is?

Beeezel

Re: Savvy club: wat krijg je daarvoor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 12:46

Iedere maand een dvd of een tijdschrift.
Kortingen bij alles wat je van Parelli koopt!
Gratios toegang tot Parelli Inspiration Event in augustus.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 18:47

Korting op cursussen bij Parelli Centers (niet bij Eddy Modde dus!) komt daar nog bij. En mocht je ooit in Amerika komen, mag je daar gratis naar de Tour Stops Knipoog
8 DVDs en 4 magazines per jaar met info en inspiratie. Zo zie je op de DVDs bijvoorbeeld hoe Pat en Linda met hun paarden bezig zijn en krijg je extra 'lessen' en tips. Niet voor een bepaald level, zit voor ieder level wel wat tussen vind ik.
Verder heeft Beeezel de voordelen al genoemd. Lachen

Mips

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:38

Je hebt ook toegang tot een forum en op de site staat nog erg veel beeldmateriaal. Ik ben sinds vorige week lid en ben de site nog aan het verkennen. Ben al heel veel leuke dingen tegen gekomen.