ik heb net Parelli Level 1 aangekregen. Nou heb ik dus ook nog een leadrope, touwhalster en carrot stick nodig. Ik woon in België. Kan je deze spullen ook gewoon in een paardenwinkel kopen of moet ik ze persé bestellen bij Parelli zelf? Bestaan er ook (goedkopere) alternatieven? En misschien kan je deze in een gewone paardenwinkel vinden? Ik heb ooit eens een topic hierover gelezen, maar kan hem niet direct terugvinden.
Veel spullen kun je met een beetje tijd en geduld ook zelf maken, zoals touwhalster en leadrope. Parelli heeft van de meeste dingen echter wel de beste kwaliteit/balans.
Laatst bijgewerkt door Cer op 25-04-08 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:commerciele link verwijderd
Ik zou och de officiele parelli spullen kopen, ik heb ook andere 'merken' gehad maar daar is de kwaliteit echt heeeel erg veeel minder van. En met de lage dollarkoers nu valt het qua prijzen best mee Succes ermee verder.
Laatst bijgewerkt door Cer op 25-04-08 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:commerciele link verwijderd
Je hoeft het niet bij parelli zelf te bestellen. Er zijn genoeg (web)winkels die soortgelijke producten aanbieden die wel wat gunstiger zijn geprijsd [NA] zinvolle links o.g.v. NH
Je kan wij de two lazy seven ranch echt super kwalitatief materiaal vinden dat ook nog leuk is voor de portemonee. Ik heb mijn touwen al heel lang en bij heel veel verschillende type paarden gebruikt en zien er nog steeds als nieuw uit!!! echt een aanrader hebben ook een winkel
Laatst bijgewerkt door Cer op 25-04-08 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:commerciele link verwijderd