Nu ziet het er zo uit

Het gaat gelukkig steeds een stukje beter . en ik hoop ook dat het ook beter blijft gaan natuurlijk

Tuurlijk moeten er nog veel dingen gebeuren maar we zijn richting de goede kant
Wat vinden jullie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Arabesk schreef:Persoonlijk vind ik de eerste foto beter, omdat je daar met doorhangende teugels rijdt, dat heeft mijn voorkeur en het paard kijkt blijer. Op de laatste foto trekt het paard een puntlip en ziet er meer gespannen uit.

ikenindi schreef:ik zie op de eerste foto ook een vrolijk fanatiek paardje dat er zin in heeft. de 2e issie wat minder fanatiek aan het kijken, maar wel geconcentreerd. ik denk dat je vooral op moet letten dat je de teugels niet te strak houdt... moeilijk, ik weet t. ik doe t zelf namelijk ook
succes!
quera schreef:Ik zit altijd kort![]()
zit voor mij het fijnst en in principe ben ik een recreatie ruiter.
Citaat:Ik vind het ruggebruik nóg slechter op de 2e foto. Zie je die 'deuk' niet achter het zadel? Het paard drukt evengoed de rug nog weg en loopt gespannener dan op de 1e foto, wat mij nóg slechter lijkt.
Op beide foto's heeft het paard z'n hoofd evenhoog, alleen loopt hij met de neus vooruit op de eerste foto.
quera schreef:@JoviBan Wat zijn dat voor lessen dan?
JoviBan schreef:quera schreef:@JoviBan Wat zijn dat voor lessen dan?
Google maar eens op centered riding.
Verder lijkt het mij dat jij je beugels wel meer gaatjes langer kunnen dan 1. Je hebt ze op de foto's echt véél te kort.