Parelli examen????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MandyL

Parelli examen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 20:24

Hallo,

Ik heb al van verschillende mensen gelezen dat eddy het had goedgekeurd...???? maar wát is nou precies de bedoelling... moet je ergens lid van zijn of wat.. dat eddy je examen goed keurd.. is dat met een filmpje ? Verward ik snap er echt helemaal nix van Verdrietig wie kan mij eens een uileg geven?? ik heb het trouwens ook al op een ander forum gevraagt maar daar krijg ik de verwijzing naar www.parelli.nl maar daar heb ik al op gekeken en ik word er niet veel wijzer van wie kan mij helpen?

Groetjes Mandy!!

cissy

Re: Parelli examen????

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:00

bel eddy zou ik zeggen.

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 09:55

Je hebt het level 1 pakket neem ik aan?
Die helemaal doorwerken, en als alles lukt neem je het op. (voordat je het opneemt zou ik alleen wel even op de website de preciese volgorde etc van de oefeningen aanvragen; kun je geloof ik een document dowloaden, staat ook bij hoe alles wordt beoordeeld).
Dus filmpje maken ervan, en dan opsturen mét het opdrachten formulier erbij.
Dan beoordelen ze het, en krijg je de beoordeling terug gestuurd (mits je hebt betaald natuurlijk).
Intussen laten zij een officieel certificaat voor je maken met Pat parelli's handtekening etc, en die krijg je dan een weekje ofz later opgestuurd, en tadaa je bent geslaagd.
voor de rest zul je toch écht even op parelli.nl moeten kijken hoor. gewoon bij Video Coaching.
Duidelijker kan niet volgens mij? Knipoog succes

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 11:46

El_vis schreef:
Je hebt het level 1 pakket neem ik aan?
Die helemaal doorwerken, en als alles lukt neem je het op. (voordat je het opneemt zou ik alleen wel even op de website de preciese volgorde etc van de oefeningen aanvragen; kun je geloof ik een document dowloaden, staat ook bij hoe alles wordt beoordeeld).
Dus filmpje maken ervan, en dan opsturen mét het opdrachten formulier erbij.
Dan beoordelen ze het, en krijg je de beoordeling terug gestuurd (mits je hebt betaald natuurlijk).
Intussen laten zij een officieel certificaat voor je maken met Pat parelli's handtekening etc, en die krijg je dan een weekje ofz later opgestuurd, en tadaa je bent geslaagd.
voor de rest zul je toch écht even op parelli.nl moeten kijken hoor. gewoon bij Video Coaching.
Duidelijker kan niet volgens mij? Knipoog succes

ik ben al weer een stuk verder dankjewel !
ik dacht namelijk dat je van iets lid moest zijn of zo.. maar dat maakt dus niet uit?

Bedankt!!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 12:47

tinkerliefde schreef:
ik dacht namelijk dat je van iets lid moest zijn of zo.. maar dat maakt dus niet uit?

Bedankt!!

Nee hoor, je hoeft nergens lid van te zijn. Hier een linkje naar de 'examen-eisen' van Level 1:
http://files.parelli.com/assess/new_one_assess.pdf