Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik zou haar uit de buurt van alle dieren houden! En de eigenaar van de nieuwe verzorgpony toch in gaan lichten hoe ze is met dieren. Zo iemand hoort niet met dieren in contact te komen of blijven. Wat zeggen haar ouders hiervan? Laat ze een boksbal kopen om haar frustraties af te reageren. Maar geen levende have. Vreselijk dit
Zeeuwtje68 schreef:Wat een rot jong.Ik zou haar uit de buurt van alle dieren houden! En de eigenaar van de nieuwe verzorgpony toch in gaan lichten hoe ze is met dieren. Zo iemand hoort niet met dieren in contact te komen of blijven. Wat zeggen haar ouders hiervan? Laat ze een boksbal kopen om haar frustraties af te reageren. Maar geen levende have. Vreselijk dit
Alleen denk ik ook dat ze, zoals Cassidy zegt wel zeker professionele psychologische hulp nodig heeft.irmalouise schreef:Wat belachelijk, heeft dat kind niks beters te doen, en heeft ze geen ouders ofzo die haar even flink op haar donder kunnen geven.
Afpakken die hamster en hem/haar zelf houden of anders naar dierenopvang brengen, voordat het te laat is. De bedoeling van zo'n bal is dat de hamster erin kan lopen.
Raar kind zeg.
Cassidy schreef:Ik denk dat het een manier is van dat kind om toch ergens macht over te hebben. Ik denk dat ze zelf erg gepest wordt of onderdrukt wordt door ouders of vrienden.
Je kunt proberen om haar te helpen, maar in mijn ogen hoort dit tot de gevallen waar je professionele psychologische hulp bij nodig hebt. Gewoon met je NH instructeur laten praten zal dit probleem niet oplossen.