Ik heb een verzoekje, zijn er hier meer mensen die het bitloos hoofdstel hebben van de ruitersportshop in de maat cob?
Ben westernruiter maar denk dat ik hier meer kans maak op een snelle en goede reactie in dit geval.
Ik wil, voornamelijk op buitenritten bitloos gaan rijden, had mijn touwhalster geprobeerd maar das niet mijn ding.
Nu had ik dus dat hoofdstel van ruitersportshop aangeschaft omdat ik overal goede ervaringen las, alleen nu zit ik met iets,
het hoofdstel lijkt wel te klein, en dat terwijl mijn paard toch echt een heel fijn hoofd heeft en soms zelfs in ponyhalsters past...

Het probleem zit em in het neusriem gedeelte, ik zie op foto's bij iedereen, dat die leertjes die ik op de foto met rood
heb aangegeven een heel stuk door die grote ringen heen komen, bij mijn merrie komen ze er echt maar net doorheen.
Zou iemand voor mij die stukken en het neusgedeelte kunnen opmeten?
Dan weet ik tenminste of het aan het hoofdstel of mijn paard ligt
Ik had het al aan een bokker gevraagd met zo'n hoofdstel, ze zou het voor me opmeten maar zie dat ze al een tijdje niet op bokt is
geweest, en ik wil graag zo snel mogelijk een mailtje naar de winkel kunnen sturen mocht het niet aan mijn paard of mij liggen.

(het is wel een heel mooi hoofdstel trouwens)