Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb daar zelf geen ervaring mee, nog nooit met stalhalster gereden maar bij veel mensen bevalt dat goed geloof ik.
.
. A_Fotografie schreef:Ik zit nu zo af en toe 's te kijken op bitloze sites, en natural horsemanship enz. en het lijkt me allemaal wel leuk om te doen enzo. Ik wil het wel eens proberen, maar ik zag ook dat zo'n hoofdstel bijvoorbeeld best duur is. Nou vroeg ik me dus af, kan het ook om zegmaar eens te beginnen met een halster met aan beide kanten van de neusriem het halstertouw geknoopt. Dus gewoon het halstertouw als teugels eraan. Kan dit, of heeft het geen nut?
Arabesk schreef:
A_Fotografie schreef:Ik zit nu zo af en toe 's te kijken op bitloze sites, en natural horsemanship enz. en het lijkt me allemaal wel leuk om te doen enzo. Ik wil het wel eens proberen, maar ik zag ook dat zo'n hoofdstel bijvoorbeeld best duur is. Nou vroeg ik me dus af, kan het ook om zegmaar eens te beginnen met een halster met aan beide kanten van de neusriem het halstertouw geknoopt. Dus gewoon het halstertouw als teugels eraan. Kan dit, of heeft het geen nut?