kun je dat voor ieder paard gebruiken enzo of wie doet het zelf ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

,, maar die bitloze hoofdstellen leken me wel wat. maar kan iemand me daar wat over vertellen ?
volgens mij denken mensen er dan ook niet zo snel aan zoiets te gaan doen,, of je moet het erg graag willen
maar toen ik de prijs zag... weet zeker dat meer mensen dat hebben
maar zijn er dan geen andere merken van halsringen en bitloze touwhoofdstellen enzo, die goedkoper zijn ?
iris_Mo schreef:owk, maar kun je producten van parelli ook gewoon in de winkel vinden of moet je dat ergens bestellen ? ik moet wel zeggen dat de freedom riding articles erg duur warenvolgens mij denken mensen er dan ook niet zo snel aan zoiets te gaan doen,, of je moet het erg graag willen
of lovelance van bokt even een pb sturen alleen heeft zij geen sticks, leadropers en touwhalsters wel
want ik denk dat als ik iets in mekaar knutsel het gelijk weer uit elkaar valt xD maar ik snap echt niet waarom die mensen al die parelli spullen dan zo duur maken. het lijkt me voor een paard dan wel fijner om bitloos enzo te rijden, maar als al die spullen zo duur zijn en een hoofdstel met bit goedkoper zullen de meesten mensen dan toch daarvoor kiezen
Heb haar even gemaild, en als ik haa rmailtje terug krijg met de site dan plaat sik hem ff hier.
hoe ik eht vergete ben weet ik nogsteeds niet.
wel bedankt ik ga eens kijke !