dus daarom moet je de oren van je paard niet scheren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en het was al heel erg schemerig

Morrie schreef:Sporten hoeven ze niet bij mij, heb ik zelf ook de pest aan......

Citaat:ik voelde me evolutionair minder bedeeld

Bojangles schreef:Dadelijk worden mensen nog op het idee gebracht en gaan ze bontjassen produceren van paardevachtjes
Oh nee, dan worden er paardendekens gemaakt van paardenhuidenvachten![]()
![]()
Dan wordt het een hafaloosa of een fjordaloossa
Morrie schreef:helaas vinden veel mensen dat het zielig is en gaan die mensen de dierenbescherming bellen en die wil je echt niet aan je hek hebben
). Maar ik hoor regelmatig van mensen als ze horen dat mijn paard het hele jaar door buiten staat; 'is dat niet zielig voor je paard?'. Ik nodig iedereen altijd uit die zoiets zegt, want dan mogen ze zelf eens komen kijken hoe mijn paard erbij staat, hoe hij erbij kijkt en wat hij uitstraalt. Ze mogen zijn wintervacht eens bekijken en aanvoelen, zien dat hij te eten en te drinken heeft...... Graag zelfs, want ik ben de eerste die dat soort fabeltjes van de tafel wil vegen.
) Nadya schreef:(Overigens, is dat echt zo dat je die bordjes in D kan kopen? Geweldig!!!)