Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

aerdenhout1 schreef:Alleen niet zo handig om in november je paard ineens van stal ( ik neem aan in elk geval s' nachts op stal) buiten te zetten. Ik mag hopen dat hij in elk geval een dek op heeft??
teminsten als je hem deze hele winter geen deken op gedaan zou hebben. aerdenhout1 schreef:Daar ben ik het zeker mee eens. Maar ik ben een watje en zie mijn paarden en pony's toch liever s' nacht in de warme stal.
Ik slaap dan zelf ook een stuk prettiger.
haha Nadya schreef:Ik heb liever dit weer dan die langdurige regen met ijskoude wind enzo.

, ja, ik ken het gevoel. Ik ben regelmatig 's nachts wakker, omdat ik aan mijn paard denk. In de zomer maak ik me geen zorgen, maar 's winters als het langdurig regent of stormt of zoals nu, als het koud is. En elke keer dat ik hem weer zie, zie ik zo'n gelukkig paard. Alleen bij echt langdurige regen (zeker in combinatie met storm) doe ik zijn regendeken op, hoor, en ik ben overtuigd dat hij dat ook echt helemaal ok vindt met dat weer. Maar verder kan 'ie prima tegen een buitje. Zo vaak regent het gelukkig niet zo extreem. En met dit weer vindt 'ie het prima daarbuiten. Dat ik dan 's nachts wakker ligt, zegt meer over mij dan over mijn paard. Die ligt er echt niet wakker van.