bitloos menhoofdstel wie helpt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diesel_

bitloos menhoofdstel wie helpt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 21:15

Ik wil bitloos gaan mennen en heb op http://www.bitloos.nl gekeken voor optomingen.

Nu kwam ik op de Bitless Bridle van dr. Robert Cook uit. Er staat een telefoonnummer bij waar je die kunt kopen, maar dat nummer is niet in gebruik Boos!

Ik zie dat je hem verder alleen online kunt kopen en hij zal wel duur zijn denk ik??

Verder staat op www.buitenzinnig.nl een uitleg over hoe je hem zelf kunt maken, maar om eerlijk te zijn begrijp ik er niets van. Iemand die het kan uitleggen of foto's heeft?

Wie heeft er ervaringen mee (met mennen en dit hoofdstel dus) en hoe zijn die?

Tess

Re: bitloos menhoofdstel wie helpt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:55

Ik heb het hoofdstel nagemaakt en het is precies zo geworden als deze:Afbeelding.
Ik heb een lieve en gehoorzame A pony die altijd heel braaf is voor de kar, ik heb het hele gebeuren in zijn menhoofdstel gemaakt dus met zijn bekende oogkleppen en ben er eens achter gaan lopen. Het ging heel goed totdat ik wat meer en scherper ging sturen, hij werd woest van de touwtjes langs zijn kaken en draaide echt door. Voor mij dus niet meer deze variant maar misschien wel een die onder de kin kruist, die heeft mijn dochter voor haar fjord en daar reageerde mijn pony wel goed op.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 21:57

heb je misschien foto van wat je dochter heeft?

Tess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 12:44

Die van mijn dochter is gemaakt om mee ohz te rijden, dus zeer beslist niet om mee te mennen! Hij is te koop bij de ruitershop als ik me niet vergis. Hier kun je er alles over lezen, naar onderen toe staan ook foto's: [NA] Vanmorgen voor 't eerst bitloos gereden!