Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Gewoon het zekere voor het onzekere nemen. Mestonderzoek en ieder paar weken netjes ontwormen.
Beter voorkomen dan genezen
Wendy schreef:Tsja, 100% zekerheid heb je nooit nee.
Wat jij zelf betrouwbaar vindt hangt af van waar jij je persoonlijke betrouwbaarheidsgrens legt. En die is ook weer afhankelijk van het alternatief.
Ik stop mijn paard liever niet vol gif, tenzij ik weet dat het echt nodig is. Verder werk ik liever ook geen resistentie in de hand. Daarom ontworm ik aan de hand van de adviezen die voortkomen uit de analyse van mestmonsters. Ook al weet ik dat deze nooit 100% betrouwbaar kunnen zijn. Dat zijn bloedanalyses trouwens ook niet.
Maris schreef:JoviBan, Ik bedoel idd een mestonderzoek van wormbestrijding, maar ik neem aan dat dat hetzelfde onderzoek is als de da zelf doet !
Pellie schreef:ik krijg bij mestonderzoek.nl een specificatie en bij de kliniek niet.
Morrie schreef:Ik betaal altijd meteen, des te eerder is de uitslag er.
Morrie schreef:geen idee hoe betrouwbaar het is, als ik de mest naar de DA breng (deed ik voorheen) kost het me 3 x zoveel en zij tellen ook wormeieren..... bloed trekken voor wormenonderzoek heb ik nog nooit laten doen
Dit bevalt ons stukken beter dan er iedere 6 weken klakkeloos 2 gifspuiten in duwen
Dealer schreef:Pellie schreef:ik krijg bij mestonderzoek.nl een specificatie en bij de kliniek niet.
Bestaat dat wel 'mestonderzoek.nl'.![]()
Als ik dat intik krijg ik een pagina met doorlinks.
Ik ben voor mijn paarden klant bij 'wormbestrijding.nl'