bitloos. verschil tussen 2 hoofdstellen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dolor

bitloos. verschil tussen 2 hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 11:27

hoi.
ik had even een vraagje op deze site: http://www.bitloosrijden.nl/bitlooshoofdstel.htm
zie je (als je iets naar binnen scrollt) het hoofdstel van dr cook. daaronder een engels hoofdstel. ze zijn helemaal het zelfde op 1 ding na, bij de dr cook zitten de riempjes om de neusriem heen en gaan dan vast met een gesp. bij het engelse hoofdstel zitten de riempjes vast aan de neusriem.
en nou is mijn vraag aan jullie: maakt dat wat uit met het sturen enzo of is er daarin geen verschil? en wat vinden jullie beter, het dr cook hoofdstel of het engelse hoofdstel? of maak het voor jullie niet uit?

groetjes dolores

Inge_

Re: bitloos. verschil tussen 2 hoofdstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 05:07

Ik heb met beiden gereden en bij ons beviel de Sidepull beter dan de (nep) Cook.. Is een kwestie van uitproberen wat het beste bevalt, bij anderen bevalt het Cook hoofdstel weer beter..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:30

De drie hoofdstellen op die site zijn alledrie hetzelfde qua werking en allemaal originele Cook (ze verkopen op die site geen nep Cook).
Verschil in de uitvoeringen is het materiaal. Werking is dus hetzelfde.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 10:27

oke, bedankt JoviBan