ONC trainingen, iemand ervaring hiermee?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

ONC trainingen, iemand ervaring hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 15:53

Ik te denken om mijn paard naar Erik Janssen in Dongen (onc trainingen) te brengen, heeft iemand hier ervaring mee?

Zoja, hoe lang is je paard hier gebleven?

whoopie

Re: ONC trainingen, iemand ervaring hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:57

Hoi

Ik heb zelf les van Erik nu ongeveer een jaar, mijn paardje is al 12 hoefde dus niet ingereden te worden.Lijkt mij super als je met zijn basis kunt beginnen, als je zelf dan consequent op die manier doorgaat heb je een paardje wat je met gewichtshulpen kunt rijden zonder teugel. Super!!

Op het Whoa forum zijn er een aantal mensen die ook les hebben van Erik, mischien kun je daar je vraag nog eens stellen.

Hij heeft trouwens binnenkort een demo in Dongen (kijk eens op zijn site), mischien goed idee om eens te gaan kijken, kunje ook vragenstellen aan mensen die van hem les hebben twee geven er een demo!!

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:39

Ik ken hem ook. Ik heb een keer een cursus trailerladen bij hem gevolgd. Een heel aardige man met heel veel geduld en hij is heel rustig met zijn uitleg over alles. Ga inderdaad eens langs bij zijn open dag dan kun je hem alles vragen wat je wilt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 12:48

Ik heb via mail contact gehad met hem waarin hij ook vertelde over de demo, ik wil inderdaad gaan kijken.

Tot nu vind ik zijn site en de dingen die hij uitlegd erg goed klinken.

whoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 08:51

En ben je nog op de demo geweest??? Wat vondt je ervan?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 15:32

Ik ben ook bij die demo geweest, ik vond het wel wat chaotisch... en soms in eerste instantie wat tegenstrijdig, maar door middel van vragen wist hij het toch recht te breien.
Zijn ideeen steken wel goed in elkaar vond ik en ik denk dat hij als trainer/instructeur beter is dan met zo'n demo Knipoog

Ik zit er in elk geval ook aan te denken om hem als begeleider te nemen, we zitten daar echt praktisch om de hoek.

@ Charaz, damn... volgens mij heb ik je daar wel gezien... maar legde de link totaal niet!