Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Paardentango schreef:Hoe is dat voor jou, zijn paarden dieren die een band kunnen aangaan ?
) Paardentango schreef:Ongeveer in de jaren 80 kreeg een paard meer eigenschappen toebedeeld dan alleen een dier wat alleen instinctief en driftmatig functioneerde.
IlsjePilsje schreef:Mijn mening is dus dat een paard een band aan kan gaan met een mens, maar dat die band nooit zo sterk zal zijn als de band met andere paarden
Paardentango schreef:Net als psychologie geen wetenschap genoemd mag worden omdat men het over het brein heeft, en dat is tot op heden niet te meten.
.
.

tamary schreef:Paard=kuddedier en een kudde hangt van banden aan elkaar. Of een paard met een mens een band aan kan gaan en die mens dus als soort paard kan zien hangt van de paardentaalvaardigheid van de betreffende mens af.
Paardentango schreef:Ha, ha, de vraag is zeker simpel, maar alleen echt niet relevant.
Het gaat niet om mijn belevingswereld, het gaat erom wat mensen vinden en denken.
De 'wijsheid' komt echt niet alleen van mij af.
Paardentango schreef:Maar omdat je zo aandringt wil ik je tevreden stellen, ik 'zit' ongeveer '40' jaar in de paarden, da's pijnlijk want dan weet ik ongeveer mijn leeftijd.
Paardentango schreef:Dus terug naar het onderwerp o.k.
Zoethoudertjes ? Goedmakertjes, mensen zijn zo complex, dames misschien meer.
hecht zich aan iets vast, da's genoeg voor de mossel. Paalzitten, suffe bezigheid.