Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MysticTinker schreef:Officieel móet je een schuilstal hebben, anders kun je een boete verwachten
. Ze staan onbeschut, met een paar boompjes aan één kant van het land. Ze hebben er helemaal geen moeite mee. Nooit ziek geweest, nooit gerild en zoeken elkaar lekker op. Ze maken genoeg vacht aan. Mocht het echt noodweer zijn zoals 'orkaan' dan kunnen ze op stal. (*waar je ze dan echt niet zomaar in krijgt
)
. IlsjePilsje schreef:Die van mij staan zomers gewoon zonder schuilstal.... je mag toch ook niet zomaar ergens een stal neerplanten?
boefster schreef:IlsjePilsje schreef:Die van mij staan zomers gewoon zonder schuilstal.... je mag toch ook niet zomaar ergens een stal neerplanten?
volgens mij ook niet, dan krijg je weer de gemeente op je dak.
MysticTinker schreef:Officieel móet je een schuilstal hebben, anders kun je een boete verwachten![]()
Ik zou mijn paard niet graag zonder schuilstal buiten hebben. Hij gaat er regelmatig in staan, als het bijvoorbeeld érg heet is, of als het flink regent, dan merk ik dat hij toch liever binnen staat.

MysticTinker schreef:Officieel móet je een schuilstal hebben, anders kun je een boete verwachten![]()
Ik zou mijn paard niet graag zonder schuilstal buiten hebben. Hij gaat er regelmatig in staan, als het bijvoorbeeld érg heet is, of als het flink regent, dan merk ik dat hij toch liever binnen staat.
runningkawa schreef:MysticTinker schreef:Officieel móet je een schuilstal hebben, anders kun je een boete verwachten![]()
Graag een quote naar een Nederlands (geen belgisch) artikel hierover...
Want ik denk dat je een beetje wat klokken en klepels hebt gehoord die te maken hebben met belgie en duitsland, maar niet over NL