Hoe moeilijk is het Engels van een Parelli pakket?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Hoe moeilijk is het Engels van een Parelli pakket?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 00:41

Zoals de titel al zegt, ik ben benieuwd hoe moeilijk het Engels van een ' Parelli pakket' is.
Ik weet dat zo een pakket alleen in het Engels (of Duits!) te krijgen is, en niet in het Nederlands.
Ik denk erover om op zoek te gaan naar een levelpakket, maar ik heb geen flauw idee of ik het Engels genoeg aan kan om het te begrijpen.
Wie heeft een indicatie voor me? Lachen

Cassidy

Re: Hoe moeilijk is het Engels van een Parelli pakket?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 01:33

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 07:27

ik ben héél erg slecht in Engels, maar mijn Engels (lezen + luisteren) is sterk verbeterd sinds ik met Parelli bezig ben

Pat zelf vind ik erg onduidelijk en vooral snel praten, maar hij praat vooral veel in het L&Hb pakket en daar zal je nog niet zo snel aan toe zijn.
Level 1 zijn vooral Linda en Stephany aan het woorden dat was voor mij best te doen.
Ik heb wel alle dvd's meerdere keren bekeken,, maar dat zegt meer over mijn gebrek aan savvy dan over mijn slechte Engels

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 08:29

mijn engels is oerslecht! maar level 1 vind ik zelf goed te doen. ik kijk veel naar de dvd's en schrijf zonodig woorden op die ik niet begrijp. maar met de handelingen is het wel te volgen. de boekjes zijn ook erg goed te doen. het valt mij ontzettend mee, maar die tip van cassidy is super!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:06

Het Engels is prima te doen vind ik. Ik heb zijn boek in het Engels en dat was begrijpelijk. Er zijn veel termen die niet in het woordenboek te vinden zijn, maar als je daarnaast lid wordt van een mailing lijst dan zijn er genoeg mensen die je kunnen helpen met de vertaling van dingen die je niet begrijpt.

sandra83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 16:49

misschien is equisense een leuke opstap voor je? een geheel in het nederlands opgezet stap voor stap pakket, dat niet alteveel afwijkt van Parelli. je kunt dus later eventueel makkelijk overstappen.
En de eerste dvd kost maar 25 euro, niet teveel om het eens te proberen denk ik dan.
Meer info kun je vinden op www.equisense.nl

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 23:50

Ik zou dan inderdaad een pakket van level 1 gebruiken, en daar staan hier vooral positieve reactie's.

Cassidy, bedankt voor de tip. Als ik wat uitgeruster ben ga ik eens lezen. De link die je me gaf gaat in elk geval prima, zelfs nu ik moet ben, haha.

Bedankt voor de reacties. Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:53

Er zijn twee paketten level 1, de oude en de nieuwe. In de nieuwe staat wat meer informatie, en zijn er meer DVD's...

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 23:55

Cassidy, bedankt voor de info. Dit wist ik al, maar ik moet me er zeker nog wat meer in verdiepen. Lachen

ps: grappig, ik krijg van jou vaak leuke/zinvolle antwoorden, met juist vaak de info die ik niet gevraagd had. Maar wel altijd fijne antwoorden. (Al heeft dat misschien ook te maken met hoeveel je met iemand op één lijn ligt. Haha!)