Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isis_Ywen schreef:Ik weet zeker dat hij het fijner vind om nu binnen te staan tussen de paarden, dan alleen buiten. Dat hij daardoor is gaan hoesten, neem ik op de koop toe.
_angela_ schreef:Isis_Ywen schreef:Ik weet zeker dat hij het fijner vind om nu binnen te staan tussen de paarden, dan alleen buiten. Dat hij daardoor is gaan hoesten, neem ik op de koop toe.
Dan lijkt het me niet echt ten gunste van je paard.... gezondheid gaat voor alles, en ik zie toch echt liever een eenzaam paard in de nacht, als een hoestend paard op stal...
_angela_ schreef:Isis_Ywen schreef:Ik weet zeker dat hij het fijner vind om nu binnen te staan tussen de paarden, dan alleen buiten. Dat hij daardoor is gaan hoesten, neem ik op de koop toe.
Dan lijkt het me niet echt ten gunste van je paard.... gezondheid gaat voor alles, en ik zie toch echt liever een eenzaam paard in de nacht, als een hoestend paard op stal...
Tinkerloos schreef:Moet mijn paard op stal vanwege een blessure,dan moet dat maar...,al ben ik van mening dat voor een weidepaard op stal staan belastender kan zijn voor de benen of waar de blessure dan ook zit dan voor een stal paard.
Weidepaarden die nooit op stal staan gaan de hele dag draaien en willen naar uiten,terwijl stal paarden het gewent zijn op stal te staan.
Daarom zou ik waarschijnlijk ervoor kiezen om mijn paard toch weidegang te geven,ook als de DA stalrust voorschrijft.