Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Heb je het al overlegd met de staleigenaar? Misschien wil die het wel helemaal niet...
Citaat:Ik wil toch echt serieus mijn pony deze winter buiten houden, maar ik heb het nog niet besproken op mijn 'pension'. Ik sta niet echt op een pensionstalling. Er zijn 4 stalletjes en ik ben er via een vriendin gekomen. Er staat nog 2 pony's en 2 shetlanders (die delen een stal). 's Winters staan ze op stal vanaf het donker ongeveer, smorgens gaan ze weer naar buiten nadat ze gevoerd zijn. Zomers staan ze overdag op de wei en 's avonds met hooi in de bak.
diesel_ schreef:echt schuilmogelijkheden zijn er ook niet. Wel deels uit de wind, door aan 1 zijde een huis en bomen en aan 1 zijde een paar meter verderop een stuk schuur. Maar echt droog voor de regen dus niet. Stel dat ik hem wel met een andere pony mag laten dan wil ik ook niet echt gaan vragen of ik een golfplaten dakje mag maken, want dan vraagt de staleigenaar zich natuurlijk ook wel af waarom ie dan niet gewoon naar binnen kan. Die reactie kan ik dan ook wel begrijpen overigens