ik vind persoonlijk de Innova Hi-Tech pad er mooier uitzien, lijkt me ook lekkerder in de zomer. de bugetpads zien er ook wel aardig uit, ben benieuwed hoe die Innova Hi-Tech pad bevalt bij mensen
ik heb nu de budgetpad besteld,maar komende maand ben ik jarig en dan wil ik voor mijn verjaardag het liefst een physiopad hebben,en anders de high-tec pad als ik niet aan zoveel geld kom
ik heb de budgetpad nu,mooie pad en blijft netjes liggen. door de dubbeldikke inlages voel je wel minder contact,maar daarentegen ligt het zadel wel beter op haar rug,de ruggengraat en de schoft netjes vrij.
dankjewel ik denk dat ik sowieso het beste dubbele inlages op mijn paardje kan leggen, aangezien het zadel wat op zijn schoft rust. maar moet ik nog uitproberen verder. die inlages kun je dus niet verwisselen met een enkele?
Onder mijn Randolls boomloos zadel gebruik ik een Innovatack Budgetpad en ben hier erg tevreden over. Hij blijft goed liggen en de ruggengraat blijft mooi vrij en is altijd mooi droog na het rijden.