ik heb vandaag mijn touwhalster binnengekregen, dus meteen uitproberen. heb eerst grondwerk gedaan(was ik al eerder mee begonnen met normaal stalhalster), ging allemaal goed, daarna opgestapt. het was eerst wel een beetje onwennig, maar het ging steeds beter, ging echt super voor een eerste keer. was er heel blij mee. voor de lol nog een klein sprongetje opgezet, normaal weigert hij zeker 5x, raad eens, 3x!!!:D was super blij natuurlijk. ik kon echt merken dat hij het fijner vond, hij knabbelde ook enzo, echt ik ben heel blij met het resultaat!
ja idd maar goed dat het nu wel goed ging...ik had dat ook met Indy, omdat indy verkeerd is ingereden, en houd ze dus absoluut niet van het bit. en zodra ik het touwhalster gebruikte ging het steeds beter en nu loopt ze zelfs af en toe nageeflijk uit zich zelf
mooi:) al zou ik niet blij zijn met 3 weigeringen... mankeerd hij niet gewoon iets dat hij pijn heeft en daardoor weigert?
nee hij heeft geen problemen of pijn, dat is allemaal een keer nagekeken, hij vind springen gewoon niet leuk.. de eerste paar keer wel.. maar daarna minder.. daarom spring ik nooit tot bijna niet
Voor hetzelfde geld had hij het niet goed opgepikt en had je hem een slechte ervaring bezorgd.... Dingen overslaan en zomaar wat gaan uitproberen kon weleens averechts gaan werken als de basis niet goed zit.