Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
KindnessM schreef:ik ben wel is benieuw hoe de natuurlijke bekappers dan tegen over de cytekijzers staan....
ik heb echt gekeken op de site, en gekeken naar de fotos van de wildepaardenvoeten... maar nu staat mijn paard dus ook zo... en die loopt veeeeeel beter itt traditioneel beslag.
dry schreef:Wat is jullie ervaring daarmee? Toch een gedeelte van de dag opstallen om te laten drogen of gewoon buiten laten lopen en waarom?
Antheman schreef:KindnessM schreef:ik ben wel is benieuw hoe de natuurlijke bekappers dan tegen over de cytekijzers staan....
ik heb echt gekeken op de site, en gekeken naar de fotos van de wildepaardenvoeten... maar nu staat mijn paard dus ook zo... en die loopt veeeeeel beter itt traditioneel beslag.
Wat is dat voor ijzer?
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
dry schreef:Ik meld me ook als meelezer en ik heb eigenlijk ook meteen een vraag.
Gezien de weersomstandigheden zullen vele hoeven/benen van weidepaarden de hele dag zeiknat zijn door regen of blub.
Ik vind het zelf nogal twijfelachtig. Aan de ene kant vind ik liever buiten dan op stal, maar aan de andere kant lijkt het me niet goed voor de hoeven om de hele dag te soppen.
Wat is jullie ervaring daarmee? Toch een gedeelte van de dag opstallen om te laten drogen of gewoon buiten laten lopen en waarom?
Waratje schreef:Citaat:Wat is dat voor ijzer?
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Er loopt een topic over op BEH viewtopic.php?f=111&t=711387
CherokeeChum schreef:Hallo allemaalAls jullie gaan discussieren ben ik van de partij
JoviBan schreef:dry schreef:Mijn paarden lopen 24/7 in de wei en hun hoeven zien er geweldig uit. De nattigheid heeft iig op hun hoeven absoluut geen nadelige invloed.
dry schreef:Ik meld me ook als meelezer en ik heb eigenlijk ook meteen een vraag.
Gezien de weersomstandigheden zullen vele hoeven/benen van weidepaarden de hele dag zeiknat zijn door regen of blub.
Ik vind het zelf nogal twijfelachtig. Aan de ene kant vind ik liever buiten dan op stal, maar aan de andere kant lijkt het me niet goed voor de hoeven om de hele dag te soppen.
Wat is jullie ervaring daarmee? Toch een gedeelte van de dag opstallen om te laten drogen of gewoon buiten laten lopen en waarom?
JoviBan schreef:CherokeeChum schreef:Hallo allemaalAls jullie gaan discussieren ben ik van de partij
Doe 'es een stelling.