Alinee schreef:Wat tof zeg, hoe heb je dat voor elkaar gekregen en hoe oud is je veulen?
hij is nu 10,5 maand. ik heb niks gedaan, niet geoefend of wat dan ook. af en toe wandelen we eens, maar hij heeft veel begrip. pakt alles zó op, en het meeste doet hij uit zichzelf. sturen met de lijn als ik erachter loop (bijv. lijn links langs zijn lijf, en we moeten naar rechts, dan trekt het touw naar links als je zou trekken, maar doordat de lijn tegen zijn hals ligt komt hij naar rechts. doet hij ook vanzelf, kennelijk snapt hij de bedoeling gewoon. hij heeft ook nog nooit aan het touw getrokken oid...), gaat vanzelf.
onze band wordt steeds beter, toen ik Snatje kreeg was hij nog wat schuw. nu is het heel vertrouwelijk, en gaat graag mee op pad, en is helemaal niet angstig meer. ook gisteren, hij moest gecastreerd worden... hij onderging de spuit enzo allemaal hartstikke braaf. vertrouwen is het denk ik, maar ik denk ook dat hij een jong is met veel begrip, hij leert zichzelf meer dan dat ik hem wat leer. verder kijkt hij ook veel af van Flicka, en een betere leermeester had hij niet kunnen hebben!