Cursus Join-up Follow-up Basis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Farah_

Cursus Join-up Follow-up Basis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 23:58

Wie heeft er ervaring met de cursus Join-up & Follow-up Basis die je kunt volgen bij Annemarie van der Toorn en Ian vandenBerghe in het centrum in oudenhoorn? Ik ben heel benieuwd naar wat verhalen van medebokkers! Lachen

ojele

Re: Cursus Join-up Follow-up Basis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:26

Ik heb de opleiding gevolgd en zo enthousiast geworden dat ik alle cursussen wil volgen. Vooral de kennis en ervaring spreekt me erg aan. Ze geven aan dat het beglangrijk is je zo breed mogelijk te verdiepen. Dat je jezelf moet ontwikkelen en zoveel mogelijk divese mensen moet zien. Het is geweldig om te merken dat mijn relatie en begrip van paarden enorm verbeterd is.

Zeker een aanrader!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:27

Ik hou dit ff in de gaten!
Deze opleiding staat in de planning!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 22:40

Die kan ik je met alle plezier aanraden Ja

Je leert je lichaam heel goed gebruiken tijdens het werken met paarden, je leert de principes join up/follow up, je maakt een start met dubbele lijnen, en ook veel achtergrond informatie oer het natuurlijke gedrag van de paarden.

Ontzettend leerzaam met hele leuke praktijk oeveningen Ja

marbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:37

Ik heb een freestyle cursus gevolgd, voor ik een eigen paard kocht. Dit omdat ik erg onzeker was in de omgang met paarden en daar eerst vanaf wilde. Het heeft me inderdaad vreselijk goed geholpen en voel me veel zekerder in de omgang met paarden in het algemeen, maar als ik er nog aan terugdenk hoe ik een join-up moest doen met een schattige fjord en ik gewoon bijna bang was voor de lieverd Bloos , moet ik wel erg om mezelf lachen. Ik ben me nog altijd bewust van de kracht en heb respect voor paarden, een echte join-up heb ik met mijn eigen paard nooit uitgevoerd, omdat dat niet nodig is geweest. Maar om na een moeilijke periode weer uit het dal te klimmen en te komen tot de vertrouwensband die we nu hebbem behaald, ben ik erg blij met het volgen van deze cursus.