Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Olifant schreef:Hallo,
Jullie willen ja zo 'natuurlijk' mogelijk zijn , waarom rijden jullie dan op het paard ?
dat is tog ook tegen de natuur in ?
katiavl schreef:Gaat haar best doen:Mischien een idee om het op een normale manier te beantwoorden.
Dan gaan mensen je beter begrijpen
Olifant schreef:Je zegt het zelf al,zo natuurlijk mogelijk.Hallo,
Jullie willen ja zo 'natuurlijk' mogelijk zijn , waarom rijden jullie dan op het paard ?
dat is tog ook tegen de natuur in ?
Citaat:Maar toch stel je paard bijt je wat doe je dan?
Citaat:Of je paard heeft medische zorg nodig?
X__Hardc0re_ schreef:Ik heb de laatste tijd een beetje zitten mee lezen op dit forum.
Ik zelf ben een niet Natural maar toch vraag ik me dingen af.
Even tussen door ik respecteer jullie mening iedereen verzorgt ze eigenpaard op ze eigen manier.
Maar toch stel je paard bijt je wat doe je dan?
Of je paard heeft medische zorg nodig?
katiavl schreef:één da die na reguliere opleiding hollistisch is begonnen?
Anders mag je hem geen da noemen. En dat gebeurt wel eens vaak
Morrie schreef:katiavl schreef:één da die na reguliere opleiding hollistisch is begonnen?
Anders mag je hem geen da noemen. En dat gebeurt wel eens vaak
ja precies een DA die na haar studie diverse andere studies heeft gedaan en het is geen hem maar een haar, bij mijn paard komen geen mannen
Morrie schreef:ja daar is een reden voor en die is niet sexistisch, mijn paard is in z'n leven genoeg geslagen en mishandeld door kerels die hun ego even wilden bevestigen. Zo lang ik keus heb (geen levensbedreigende situaties) kies ik voor een vrouwelijke DA, tandarts, bekapper enz.
X__Hardc0re_ schreef:Maar toch stel je paard bijt je wat doe je dan?
Of je paard heeft medische zorg nodig?