Ik vind het wel best zo, ben toch liever lui dan moe

Maar zou het nu zo zijn dat de hoeven zo goed in balans zijn dat alles vanzelf gaat?
Ik rij niet ontzettend veel op de weg. Wel moeten we nu over een stenig pad met veel uitstekende keien.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TeeGee schreef:In de winter groeien de hoeven toch minder snel? Heb ik gehoord althans dus denk dat dit de reden is.
TeeGee schreef:In de winter groeien de hoeven toch minder snel? Heb ik gehoord althans dus denk dat dit de reden is.
jackie schreef:TeeGee schreef:In de winter groeien de hoeven toch minder snel? Heb ik gehoord althans dus denk dat dit de reden is.
geen last van. misschien moet ik mijn paarden dit maar eens laten lezen....
Armaris schreef:ThaGirl en twinducklin,ik denk dat jullie op het verkeerde adres zijnHier worden de paardjes meestal om de 2weken bekapt.
twinducklin schreef:Armaris schreef:ThaGirl en twinducklin,ik denk dat jullie op het verkeerde adres zijnHier worden de paardjes meestal om de 2weken bekapt.
Hoezo op het verkeerde adres? Er wordt verder niks uitgelegd..
Armaris schreef:Ik bekap traditioneel.Bij de Naturals wordt NB bekapt en die onderhouden de hoeven om de week.
Ik hou je niet tegen om langs te komen hoor,maar dit hier is heel normaal