ervaring barefoot belgie??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

keetieee

ervaring barefoot belgie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 23:26

Heeft iemand hier ervaringen met barefoot belgie??? en heeft iemand zijn zadel hier gekocht? groetjes

Loolapelooza

Re: ervaring barefoot belgie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 23:50

waar-de-loos. Toen ik mijn Barefoot wilde aanschaffen was ik verschillende e-mails en telefoontjes verder maar kreeg NOOIT gehoor. Heb de mijne uiteindelijk uit Nederland gehaald. Achteraf gehoord scheen die van Barefoot Belgie in Amerika te zijn ofzoiets, ondertussen is ze weer terug dus ik weet niet hoe ze nu handelen.
In ieder geval raakte ik lichtelijk gefrustreerd toen ik mijn zadel wilde bestellen, zet dan een berichtje op je website ofzo dat de mensen tenminste op de hoogte zijn waarom er niemand te bereiken is.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 23:55

Ik vind het ook allemaal maar vreemd, ik zag een tijdje geleden een advertentie op marktplaats, met grote kortingen enzo, maar de website werkte helemaal niet.. En inderdaad ook van iemand anders gehoord dat ze niet reageren.
Maar misschien zijn ze nu inderdaad weer terug. Toch een beetje raar allemaal.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 05:04

Klopt hier dezelfde ervaringen, eerst driftig emailcobtact over de zadels nav de advertentie op MP (scheelt toch weer at centen) maar toen ik vroeg naar de garantie ed gaven ze ineens niet meer thuis. Dus heb hem lekker bij Pmarena besteld, veel handiger Haha!

AthenaWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:16

Ik vond de service vreselijk!! Na heel wat getelefoneer en gemail heb ik eindelijk respons gekregen... Maar ze wezen me door naar de Nederlandse dienst van Barefoot... Maar ook die service was niet zo goed. Toen heb ik me maar een Randol's aangeschaft en ik ben er net zo blij mee!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 10:04

BF Nederland geen goeie service??????? Nou sorry maar zou willen dat de rest van NL zulke service gaf Haha!. Wat was er niet goed dan?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:15

Inderdaad ik heb ook niets te klagen over de service van de nederlandse barefoot, boomloosrijden.nl Lachen
Ik heb nu een zadel in bestelling, al verschillende keren een vraag gesteld over de singel enzo, ik krijg altijd netjes antwoord binnen een paar dagen. Een voorbeeld voor andere bedrijven, zeker Ja

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:17

nl niets te klagen.super service, bij de belgische kreeg ik geen gehoor na verschillende emails.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 16:57

doe het simpel, estel direct bij pmarena.
zij geeft erg goede en vlugge service, deze in belgie trekt op niet veel.

AthenaWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 12:24

Toen ik gehoor in België kreeg, werd ik doorgestuurd naar Nederland. Ik telefoneerde naar daar, heb denk ik zo'n 10 minuten aan de telefoon gehangen omdat mevrouw aan de telefoon haar papieren niet vond om me inlichtingen te geven.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 15:01

Sja dat kan wel eens gebeuren, dat vind ik persoonlijk niet echt slechte service.. Is wel een verschil, 10 minuten wachten, of helemaal geen antwoord krijgen Knipoog

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:38

AthenaWytske schreef:
Toen ik gehoor in België kreeg, werd ik doorgestuurd naar Nederland. Ik telefoneerde naar daar, heb denk ik zo'n 10 minuten aan de telefoon gehangen omdat mevrouw aan de telefoon haar papieren niet vond om me inlichtingen te geven.

Dat kan nooit Pmarena geweest zijn Haha! of een van de officiele verkooppunten, die geven zeer snel antwoord en zijn deskundig in wat ze verkopen. Die hebben geen papieren nodig om informatie op te zoeken.

AthenaWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 22:10

Sorry, ik weet niet meer wie ik aan de lijn had. Het is al een jaar geleden...

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-06 18:34

Ik heb via e-mail contact gehad met Natasja van Barefoot Belgie. Hele aardige vrouw lijkt mij en heel klantvriendelijk. Zij start opnieuw met Barefoot Belgie en zit deze week nog in USA. Inderdaad met mooie kortingen, verder weet ik niets van de verzending etc. .

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:58

ik heb pas heel recentelijk een barefoot gekocht via equixanthos in nederland Haha!
SUUUUUUUUUPER SERVICE!!!

na herhaaldelijk contact proberen zoeken met het verkooppunt in België, kreeg ik nog steeds geen gehoor/reactie en dan heb ik het maar in NL nagevraagd...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 23:01

Vippie schreef:
AthenaWytske schreef:

Dat kan nooit Pmarena geweest zijn Haha! of een van de officiele verkooppunten, die geven zeer snel antwoord en zijn deskundig in wat ze verkopen. Die hebben geen papieren nodig om informatie op te zoeken.

Idd , dat is ook de reden dat ik geen telefoonnummer op de site heb staan om dit te voorkomen ,
laat mij maar lekker overzichtelijk via mail werken , kan ik er tenminste echt voor gaan zitten Haha!

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 19:20

Ik heb gewoon een zadel besteld hoor bij Barefoot Belgie Lachen
Super service en snelle reactie op mail.
Neem anders even contact op via haar persoonlijke website. Binnenkort heeft ze ook de barefoot website weer klaar.
http://photos.yahoo.com/natasjastn

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 19:29

toch 1 persoon van de 16 reacties die er positief over te spreken is Haha!

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 21:19

Loolapelooza schreef:
toch 1 persoon van de 16 reacties die er positief over te spreken is Haha!

Lachen het kan toch dat iemand er weer iets van maakt ???. Het is jammer dat Barefoot Belgie negatieve publiciteit heeft, maar misschien wordt het nu allemaal wel weer beter met een iemand die er wel iets van probeert te maken. Misschien moeten we over 2 maanden weer een topic starten.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 09:00

Vlinder32 schreef:
Neem anders even contact op via haar persoonlijke website. Binnenkort heeft ze ook de barefoot website weer klaar.

Dit is weer een andere hoor volgens mij. Zij zit net over de grens in Belgie, denk dat het verkooppunt bedoeld wordt wat in Emmeloord zit en op MP adverteert met aanbiedingen.

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 10:42

Vippie schreef:
Vlinder32 schreef:

Dit is weer een andere hoor volgens mij. Zij zit net over de grens in Belgie, denk dat het verkooppunt bedoeld wordt wat in Emmeloord zit en op MP adverteert met aanbiedingen.

Ja dat klopt!, maar ze gaat wel verder met Barefoot Belgie Lachen ze heeft waarschijnlijk de boel overgenomen van Belgie.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 13:48

Kijk. Even ter info Knipoog

Eerst was er Barefoot België van Fred.

Later kwam Natasja er met een tweede Barefoot België.
Natasja ging emigreren en Gladys (in Emmeloord) nam de boel van haar over.

Nu is Natasja terug en stopt Gladys er weer mee... het gaat dus om hetzelfde zeg maar Knipoog

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 19:14

vandaag mijn london zadel ontvangen en super tevreden over de service en de snelle verzending !!!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 06:51

pmarena schreef:
Kijk. Even ter info Knipoog

Eerst was er Barefoot België van Fred.

Later kwam Natasja er met een tweede Barefoot België.
Natasja ging emigreren en Gladys (in Emmeloord) nam de boel van haar over.

Nu is Natasja terug en stopt Gladys er weer mee... het gaat dus om hetzelfde zeg maar Knipoog

Niet dezelfde persoon, wel hetzelfde verkooppunt, nogal wezenlijk verschilletje Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 08:05

Vandaar ook de uitleg Knipoog