Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Wat was er niet goed dan?
AthenaWytske schreef:Toen ik gehoor in België kreeg, werd ik doorgestuurd naar Nederland. Ik telefoneerde naar daar, heb denk ik zo'n 10 minuten aan de telefoon gehangen omdat mevrouw aan de telefoon haar papieren niet vond om me inlichtingen te geven.
of een van de officiele verkooppunten, die geven zeer snel antwoord en zijn deskundig in wat ze verkopen. Die hebben geen papieren nodig om informatie op te zoeken. 
Vippie schreef:AthenaWytske schreef:Toen ik gehoor in België kreeg, werd ik doorgestuurd naar Nederland. Ik telefoneerde naar daar, heb denk ik zo'n 10 minuten aan de telefoon gehangen omdat mevrouw aan de telefoon haar papieren niet vond om me inlichtingen te geven.
Dat kan nooit Pmarena geweest zijnof een van de officiele verkooppunten, die geven zeer snel antwoord en zijn deskundig in wat ze verkopen. Die hebben geen papieren nodig om informatie op te zoeken.
Loolapelooza schreef:toch 1 persoon van de 16 reacties die er positief over te spreken is
het kan toch dat iemand er weer iets van maakt ???. Het is jammer dat Barefoot Belgie negatieve publiciteit heeft, maar misschien wordt het nu allemaal wel weer beter met een iemand die er wel iets van probeert te maken. Misschien moeten we over 2 maanden weer een topic starten. Vlinder32 schreef:Ik heb gewoon een zadel besteld hoor bij Barefoot Belgie![]()
Super service en snelle reactie op mail.
Neem anders even contact op via haar persoonlijke website. Binnenkort heeft ze ook de barefoot website weer klaar.
http://photos.yahoo.com/natasjastn
Vippie schreef:Vlinder32 schreef:Ik heb gewoon een zadel besteld hoor bij Barefoot Belgie![]()
Super service en snelle reactie op mail.
Neem anders even contact op via haar persoonlijke website. Binnenkort heeft ze ook de barefoot website weer klaar.
http://photos.yahoo.com/natasjastn
Dit is weer een andere hoor volgens mij. Zij zit net over de grens in Belgie, denk dat het verkooppunt bedoeld wordt wat in Emmeloord zit en op MP adverteert met aanbiedingen.
ze heeft waarschijnlijk de boel overgenomen van Belgie. 
pmarena schreef:Kijk. Even ter info
Eerst was er Barefoot België van Fred.
Later kwam Natasja er met een tweede Barefoot België.
Natasja ging emigreren en Gladys (in Emmeloord) nam de boel van haar over.
Nu is Natasja terug en stopt Gladys er weer mee... het gaat dus om hetzelfde zeg maar