Groetjes Chantal
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pregini schreef:Morgen komt ze mij helpen met trailerladen. Ben erg benieuwd. Ik hoop dat ze bij ons ook wonderen kan verrichten. Want mijn merrie krijg ik met geen mogelijkheid de trailer in en morgen moeten we toch echt naar Van Muiswinkel toe. We hebben 2 uur de tijd om haar in de trailer te krijgen. Wens me dus geluk morgen
Pregini schreef:Morgen komt ze mij helpen met trailerladen. Ben erg benieuwd. Ik hoop dat ze bij ons ook wonderen kan verrichten. Want mijn merrie krijg ik met geen mogelijkheid de trailer in en morgen moeten we toch echt naar Van Muiswinkel toe. We hebben 2 uur de tijd om haar in de trailer te krijgen. Wens me dus geluk morgen
Maethoriel schreef:Heb vanmiddag 2,5 uur les gehad en ongelofelijk wat ik allemaal weer geleerd heb...echt zó'n enorme stap voorwaarts met m'n vzpaard
Sun is heel gevoelig voor allerlei prikkels. Een wapperende jas is al reden voor hem om uit z'n dak te gaan en in paniek te raken. Vanmiddag heeft Petra ons geholpen om hiermee om te gaan en het veilig voor jezelf te houden.
Schrikken mag, maar op mijn nek springen niet meer. En werkelijk waar, binnen 1,5 uur konden we hem, mak als een lammetje, meenemen over het terrein van de boerderij waar ze volop aan het bouwen zijn. Hij vond het heus wel eens spannend, maar over het algemeen was hij zó rustig, een heel ander paard!![]()
Wat voor mij echt het toppunt van de middag was, was dat ze precíes wist te analyseren wat ze moest doen om mij van mijn angst voor hem af te helpen. Ze vroeg ook telkens of ik het wel aandurfde en of het nog ging, en ze bevestigde het constant als het goedging, zo fijn is dat, als je onzeker van je zaak bent.
Ik voelde me zó trots en intens blij dat Sun en ik langzaam uit dat dal klimmen. Petra heeft ons zó'n eind op weg geholpen!
Eindelijk kan ik weer genieten van 'm
Wat een stoere bink hè, samen met Petra zo bij dat levensgevaarlijke lawaaierige geval!