Ik heb sinds kort een boomloos.
Natuurlijk eerst getest en jawel het zat heerlijk en paard liep er ook prima onder.
Ik ben een recreatieve ruiter en onze buitenritten varieren van van 1 uur tot 4 uur te paard.
Tijdens de testritten niks aan de hand daarna door omstandigheden ook wat korte ritten gemaakt maar nu ik weer meer(langer) ga rijden...DRAMA.
Als ik langer dan 2,5 uur te paard zit kom er toch langzaam een pijn opzetten in mijn heup/bekken gebied.
Ongelooflijk wat heb ik afgezien afgelopen Zondag...het was zelf zo erg dat ik er niet eens meer af kon komen(heb echt 5 minuten geprobeerd hoe mijn been omhoog te zwieren om eraf te springen

En loop nu nog met een raar loopje....
Heb ik weer!!!!!
Maanden kijk ik uit naar een zadel,ben verdorie dolblij met dat ding,heb er 10keer opgezeten en word al niet goed als ik denk om er weer op te gaan

Ik las net toevallig in een ander topic ook over pijnlijke spreidzit(had er hiervoor nog nooit van gehoord)....
Zou ik moeten wennen zijn of ben ik(mijn onderstel) niet geschikt voor dit soort bredere zit.
Kortom...gaat dit nog goed komen/herkent iemand dit of moet mijn zadel hagelnieuw op de gele pagina