Vandaag ging zijn kont tegen de krib, na 1,5 uur heb ik er toch maar iemand bijgehaald. Een normal, die had m in vijf minuten met trekken en mopperen hem in de trailer.
Sh*t wat doe ik verkeerd of neemt hij me gewoon in de maling

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:ik heb een trailer, maar ik vraag me af of het niet riskant is om te oefenen zonder de trailer aan een trekhaak te koppelen...
Apple schreef:Trailer is inderdaad iets dat je moet oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, herhalen, herhalen, herhalen, herhalen totdat je er zelf doodmoe van wordt. En altijd oefenen op een moment dat je trailer vast staat en niet kan kiepen.
Na lang oefenen hebben wij uiteindelijk een manier gevonden om Kev altijd en overal binnen 20 minuten de trailer op te krijgen. Ik ben begonnen a la Parelli, maar uiteindelijk overgestapt op een eigen bedacht systeem MR/Parelli/en soms wat "normal" streng toespreken.
Hij loopt er gewoonlijk direct in, maar soms wordt dit wat langer.
Ook voordat ik met de trailer op pad ga, ga ik nu zeker 1 week van tevoren al weer met de trailer op pad. Keertje alleen in en uitladen. Keertje naar een parkeerterreintje dichtbij met de trailer, uitladen, buitenritje maken, inladen. Als dat prima gaat dan pas naar het evenement waar we naar toe wilden gaan.