bbp ruitersportshop

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_elske_

bbp ruitersportshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 22:37

Zijn er mensen die ervaringen hebben met de barebackpad van www.ruitersportshop.com?
Ik rij namelijk wel eens zonder zadel, en heb een bitloos hoofdstel besteld (een cook model, wat deze week binnen komt Haha! ) en ik denk dat ik met bbp toch wat steviger zit.
Deze bbp ziet er op de foto erg zacht uit, en is niet erg duur.
Misschien hebben jullie er geen ervaring mee, maar zien jullie op de foto iets wat wel eens last kan veroorzaken. Meningen gevraagd Bloos

Afbeelding

Speedster

Re: bbp ruitersportshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:02

Ik kan niet goed zien of hij een beetje naar de schoft gevormd is. Als hij te recht is aan de bovenkant gaat hij naar achteren schuiven of op de schoft drukken, dat is enorm vervelend. Als hij wel een beetje voorgevorm is, is het zeker geen verkeerde prijs en zou ik het gewoon proberen. Een eigen singel is ook prettig.

tiffany_

Re: bbp ruitersportshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:09

Ik vind hem er eigenlijk niet ontzettend stevig uitzien. Het ziet er wel uit alsof hij zacht zit voor jouw. Een eigen singel kan handig zijn, dan kan je je eigens singel uitzoeken, maar bij de meeste paarden is dat geen must. Ik vind hem op de foto een beetje strak zitten om de schoft, maar als het echt zacht materiaal is hoeft je paard daar geen last van te krijgen.
Ik ben benieuwd of iemand deze bbp heeft, aan die ervaringen heb je denk ik meer als mensen die het alleen uit de foto halen...