Anouar is ook meestal sloom en lui. Ik maakte hem al zorgen om hem. Tot iemand Parelli met hem ging doen (ervaren iemand) Toen bleek dat hij hartstikke dominant was en gewoon geen zin had om zich in te spannen voor mij 
Zij heeft hem toen met wat oefeningen duidelijk gemaakt dat het wel de bedoeling is dat hij zich inspant voor ons. Eerst was hij hoogst beledigd. Toen deed hij wel netjes wat ik vroeg, maar met een kop van 'ik weet niet of ik dit wel zo leuk vind', nu doet hij al wat beter z'n best.
Het verbaasde mij dat hij zo dominant was. Hij doet eigelijk altijd wel wat ik vraag (al is het op zijn tempo) Zij zei toen dat hij dingen voor mij doet die hij wel best vind en omdat hij heel veel dingen wel best vind hadden we nooit echt een probleem. Tenzij hij het er niet mee eens is, dan kan ik hoog en laag springen, maar doet hij het niet voor mij. Maar dit komt maar zelden voor.
Ik probeer nu consequenter te zijn en me meer op te stellen als een leider. Verder oefen ik af en toe wat Parelli spelletjes die ze mij geleerd heeft