Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biepmiep schreef:Ik zie dat Honza Blaha ook komt, alleen al daarom zou je moeten gaan.
loekje schreef:Ik ben er ook, met stand!!
Ik ben erg benieuwd naar de demo's van Honza en Chris.
ikke schreef:loekje schreef:Ik ben er ook, met stand!!
Ik ben erg benieuwd naar de demo's van Honza en Chris.
Oh? Wat probeer jij aan de man te brengen?
Ik sta er ook, uiteraard moet de NVVR ook gepromoot worden......
ikke schreef:Biepmiep schreef:Ik zie dat Honza Blaha ook komt, alleen al daarom zou je moeten gaan.
Ach, misschien wel eens aardig om naar te kijken. In ieder geval veeeel beter dan die Birger Gieseke; hopelijk hebben ze die thuis gelaten.........
ikke schreef:Ik sta er ook, uiteraard moet de NVVR ook gepromoot worden......
callippo schreef:ikke schreef:Ik sta er ook, uiteraard moet de NVVR ook gepromoot worden......
nou, dat werd ook een keer tijd he, dat jullie met de NVVR een standje hebben op de NH dag
memory schreef:ikke schreef:Ach, misschien wel eens aardig om naar te kijken. In ieder geval veeeel beter dan die Birger Gieseke; hopelijk hebben ze die thuis gelaten.........
Als je het programma op de website bekijkt, dan zie je precies wie er komt (en wie niet).
En niet iedereen hoeft bij iedereen in de smaak te vallen nietwaar, het is bedoeld voor een breed publiek!
Waratje schreef:Ahhh, maar als je NH wilt promoten is het toch aardig als je echte kwaliteit kunt laten zien en niet het tegenovergestelde......